N. 18:30 naantalin pikatiellä selkeä sormimoro raisionlahden kohdalla :)
Printable View
N. 18:30 naantalin pikatiellä selkeä sormimoro raisionlahden kohdalla :)
Olitko se sinä, joka morjestit komeasti Joutsan risteyksen kohdilla Jyväskylän suuntaan tänään noin 14.20? Minä posottelin Kawalla Lahden suuntaan ja tulin iloiseksi ekasta selvästi tunnistettavasta org-morosta :jippikaijee:
Hienot org morot tuli hondalta kun odoteltii kaverin kanssa valoissa bemarilla ja kawalla. :orgmp:
Tampereella Hämeenkadulla suunnilleen Glorian kohdalla parkissa musta Busa jossa kultaisia osia..
Järkyttävän hieno :rakastunut:
Tuusulassa joka kyselit vointia :)
joo ei mul mitään mut hondalla yrjötauti.
Maukkis kerkes hetki sitten hakee rastin pois kun saavuin paikalle,odottelin siinä sitten uutta rastia ja kun tuli uus niin honda tulille ja samassa kuulu posaus,venakopan tiiviste pullisteli ulos.
Joku vihreä kyykky ja komea sormi Holman-Kymijärven maantiellä tänään siinä puoli kuuden aikaan?
Sormimoroja tuli tänään niin paljon etten rupea erittelemään kuskeja, tuli siis käytyä ruukin ajoissa tänään.
Kehä III kaksikaistainen osuus lännessä eli ihan päässä.. tuli selvä ORG-morotus.. olin tulossa Kirkkonummelta, sä ehkä menossa =)
Lempäälässä noin 14:30 tuulantuvan jälkeen lopentien päässä sormimoro. Ajelit mustalla dukella, jos oikein katsoin. Itse olin siinä kotia kääntymässä valkoisella zetalla.
Harri
Mahtoikohan olla orggilainen, kun Nokialla Vihnuksen jälkeen moottoritieltä päin tuli herrasmies vihreällä Diversionilla vastaan sormi pystyssä? Itse olin kahtapäällä motaria päin liikenteessä Kawacandyvihreällä Yamaha XJR:llä. Itselle näin satunnaisorggilaisena ei tuo sormimoro vielä taivu, mutta yritetään kovasti opetella... :)
Tulikos sua vastaan harmaa-musta Marauder? mulla on aina ajaessa prätkärotsi&bootsit&farkut..=) kypäräni on mattamusta avopotta=) yleisolemus on hyvin musta siis:D:thumbup:
Olikos se Suzu-Ukko pysähtyneenä Haimoossa puolen päivän maissa? Ajelin emäntä tarakalla hopeenharmaalla FZ6:lla mustissa ajokamppeissa ohi ja orggimorotin :p
Joku ajeli Laukaan tienoilla kahden aikaan vastaan punaisella pyörällä ja morotti. Ite ajelin Repsol-värisellä Firebladella:orgmp:
Ja olithan se sinä PikkyMyy joka tänään läksit n. tunti sitten Renkomäen ABS:ltä kohti suojatietä kohtuullisella nopeudella. Tahvo ja Kämmi näyttivät, että hissuksiin missä niin on tehtävä.
Tänään iltapäivällä tuli kaksi org- moroa Kangasniemellä. Toinen keskustassa ja toinen pikkusen matkaa Pieksämäen suuntaan ajettuani. Kuka tunnustaa? :)
Minä kävin kotipaikalla sinisellä 10 ärrällä. Muistaakseni joku jopa morotteli.
Vähän myöhässä täällä kyselen... Mutta sinäkö se olit jonka kohtasin Jumesniementien ja Trossitien risteyksessä perjantaina viiden-puoli kuuden aikaan? Erittäin selkeästi orggimorotit suoraan silmiin katsoen. :D Joku semmoinen nakumpi kapistus taisi sulla olla alla.
Näin ilmeisesti moottoripyöräilyurani ensimmäiset .ORG morot Ilolan ABC:n valoissa n. 14.15. Kuka tunnustaa? Musta/pinkki nahkatakki yllä.
Kehä kolmosen itäpäässä, vähän ennen neljää. Kuskilla musta potta ja takki. Komia oli sormimoro :)
Tänään 27.5.2013 - 18:10 Röyläntien suoralla taisi tulla orggimoro juuri mutkassa vastaan, olitko se sinä?
Itse liikkeellä Mustalla Kawasaki Z:lla, mustat ajokamat ja reppu.
Moromoro!
Oliko se tate69 joka tankkaili kaarinassa tänään n.9:30???
Komiasti ainakin nousi käsi vastamorjestukseen kun parilla nakupyörällä ajelimme ohi. Ja nyt ei ollu kyllä kyseessä kuuluisa org-moro vaan ihan reilu morotus