Kai täällä eteläisessä Suomessa pääsee ennen pääsiäistä ajeleen. Ainakin pyörä pitäis mennä hakemaan viimeistään 18. päivä. :)
Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta.
Printable View
Orgnin liittymis- ja jäsenmaksu maksettu monen vuoden jaahkailun jälkeen.
Kiitokset massajaskalle, joka laittoi mun tunnarit kuntoon niin että pääsin muokkaamaan tarvittavat tiedot profiiliini.
Melkein vuoden pyörinyt nurkilla kun puras pärräkärpänen, isoa A:ta tulossa ens kuukauden aikana ja nyt muutaman muun orggilaisen ehdotuksesta päätin vihdoin liittyä ihan jäseneksi...
Varusteet odottavat kaapissa ja pyörärahat tililla kuumeisesti poltellen :3 Enkä malta odottaa tämän hienon harrastuksen aloittamista!
Tuli ostettua 50v lahjaksi itselle Honda 1100 cbr xx vm.2003, 25 vuoden prätkättömän ajan jälkeen :)- , kesää ootellaan Heviä kuunnellen :WAZAAP:
Hienoo, ei parempaa lahjaa itselleen vois keksiäkkään kuin kakspyöräisen :thumbup:
Ja tervetuloa !
Kuulostipa tutulle, mutta en ollutkaan itse kirjottanut!:DLainaa:
Terve kaikille,
33v perheellinen raskaantyönraataja & yrittäjä ja ilmeisesti keski-iän kriisin myötä varasin juuri pärrän itselleni
Tevetuloa myöskin kerhoon, toivottaa keltanokka, ensimmäistä ajokautta odotellessa!:)
:orgmp: Pakko se oli hypätä remmiin :orgmp:
:crash: KESÄÄ ODOTELLESSA :crash:
Olen vanha uusorggilainen. Kirjoittelin täällä ahkerasti joskus 10 vuotta sitten, mutta surullisen kuuluisa Cycleworld Oy-keissi vei kirjoitushalut. Nyt on toipumista tapahtunut sen verran, että on come backin aika.
Vähän kyllä hämmennyin, kun omia jopa 13 vuotta vanhoja aloituksia näkyy olevan edelleen tallessa:sad::paikallatuulee::right:
Ai niin.. pyörä on edelleen Suzuki GSX 1400 -03, jonka ostin uutena Helsingin Cycleworld Oy:stä.
Ilmoittaudun mukaan poppooseen, näin ajokelejä ootellessa :bye:
Täälläkin ilmoittautuu uusi jäsen!
Sunnuntai aamuna tuli ensimmäinen oma pyörä pihaan pitkän pyöräkuumeen saattelemana. Viimeks ajanut kevarilla 10 vuotta sitten ja hienolle tuntui tänään eka 100kilsan lenkki ajella. :) :blink:
Oon kans just muuttanut Pieksämäelle ni jos tältä suunnalta löytyis muitakin niin ois mukava päästä mukaan ajelemaan. :D
Tässäpä uusi oululainen orgilainen. Jäseneksi liitytty ja autokouluun ilmoittauduttu :thumbsup:
Mulla se ajatus lähti viime kesänä kun pääsin muutaman kerran kyytiläiseksi, oli niin veikeää hommaa että jäi mieleen. Kyyteily jäi kun pyörä myytiin mutta ajatus omasta kortista alkoi houkutella. Lopputalvesta lähdettiinkin sitten tsekkailemaan erilaisia pyöriä.. olisi ihan hyvä jos jalat saisi kunnolla maahan kun kokemusta on kartutettu lähinnä 1990-luvulla Suzuki PV 50:n puikoissa. Mieluummin kevyt, eikä liian äkkinäinen käsitellä, semmonen mikä saa vaikka vähän harjoitellessa kaatuakin.. Monenlaista ajatusta ja mallia pyörittelin mielessä, ja sitten löysin Mun pyörän.
Se piti lähteä heti hakemaan Nokialta, ajeltiin töiden jälkeen illasta aamuun ja kotiin tuli 6R Kawasaki.
Liite 9711
Varastonperältä löytyi teemaan sopiva takkikin :grin: Että tässä sitä nyt ootellaan kesää ja kivoja ajokelejä ja uusia kaiffareita.
Tääl kans uus orggilainen.....en vain tiedä kuulunko tänne...nimittäin ajopelinä spyder rt..(siihen omat syynsä)
Mut matkaan mukava lähteä ja samoin kotiin palata.....kuiteski tuntuu ettei meitä motoristinä jokapaikas pidetä..aivan sama kuiteski..ajelen tuolla..heh
Kyllähän eräässäkin letkassa on spyderi mukana ollut
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Sekaan vaan ei täällä erotella! Tärkeintä ei ole millä ajaa vaan että ajaa :orgmp:
Messuilla otin tollasella ns. kylmät, ainoa mikä jäi päähän oli että onpas jäätävän iso laitos ja että kahvoissa on melkeen täyden näppiksen verran näperrettävää. Muttei jarru eikä kytkinvipuja. Ois mielenkiintosta päästä joskus tyyppaa tollanen.
Moro.
Tuntikausia tätä foorumia selattuani päätin liittyä seuraan. En tiedä johtuuko pikkuhiljaa lähenevästä kolmenkympin kriisistä vai mistä, mutta päätin ajaa prätkäkortin. Ajotunnit ja inssi vielä edessä, pyörä hankkimatta. Kokemusta ei ole kuin (reippaasti viritetystä) enduromoposta, koska en raaskinut ajaa kevarikorttia silloin 16-vuotiaana. Toistakymmentä vuotta myöhemmin ollaan sitten tässä.
Työajoa tulee aika lailla ja ajattelin että olisihan se kesällä mukavampi kulkea kaksipyöräisellä.
Tervetuloa mukaan. Kannattaa liittyä myös Motorg ry:n jäseneksi. Tarvitset kuitenkin hyvät ajovarusteet ja jäsenenä olet oikeutettu hyviin alennuksiin yhteistyökumppaneiltamme. Ihan vaan yhtenä esimerkkinä 30€ lahjakortti Eurobikerille jonka lisäksi saa vielä prosentti alennukset.
Lisää jäseneduista täällä
Iltäpäivät kohtuu märältä orggilaiselta noin (30min) sitten tuli tekastuu tunnukset ja samoilla vauhdeilla tuli maksettuu tuo liittymis/jäsen maksukin Motorg ry:lle :)
Tässä kevään aikana on mennyt useempi tiima sivuja selaillessa,on täällä kyllä todella paljon asia tietoo alottelevalle motoristille kiitokset vaan orggilaisille ja sivustojen yllä pitäjille.
Viime kesänä tuli hommattuu ensimmäinen pyörä xj600s.
Kaipa sitä pitäis ilmoittautua.
Kortti tuli ajettua pari vuotta sitten, mutta vasta nyt tuli ensimmäinen pyörä hankittua. Ennen pyörän hankkimista autokoulu oli ainoa paikka missä olin kaksipyöräisellä ajanut, joten päätin aloittaa uran varovaisesti pienellä ja sirolla GSF 1250 SA:lla vm 2008. Tälle "kesälle" reilu 1000 km takana ja ihan helppo ajettavahan tuo vaikuttaa olevan. Tosin kelirikkoisella savitiellä meinasi eturengas olla vähän liukkaan tuntuinen. Kartalta katottu kiva mutkainen asfalttitie ei ollutkaan kokonaan päällystetty :D.
Niin joo ja ikää 27.
Täällä kanssa uusi .orggilainen.
Korttia ei tällä hetkellä ole vaan koulutus on kesken, keskiviikkona tein teoriakokeen virheittä. Ensi viikolla ensimmäinen ajo ja kortti mahdollista saada ens kuun 18.
Pyöräksi katsellut RF600, miellyttää silmään ja on halpa hankkia ja vakuuttaakkin :) Mutta saa nähdä sitten kun kortti on taskussa ja pääsee koeajamaan eri mopoja :orgmp2: