Maaemo kirjoitti
Niin ja onhan noissa kätköissä jo tuo kilometrin väli suositus (tosin olen sitä jo itse rikkonut :;): ) tosin reittkätköt voi tosiaan olla ihan peräkkäin kun "osoite" on vaan toisessa päässä reittiä. Mua ei kuitenkaan ainakaan yhtään haittaa, että on lähekkäin monta kätköä. Niistä voi sitten valita ne kivoimmat ajettavaksi ellei halua käydä kaikissa :) . Tietty jos on paljon "ihan ok" -pätkiä rinnakkain, niin onhan se vähän hassua, mutta kyllä musta ne kivat pienet mutkapätkät pitää saada kätköiksi vaikka olisivat kuinka lähellä toisiaan :rakastunut: .
Vähän tähän liittyen mun pitkin kysäistä, että mitä mieltä muut on siitä, jos reittikätköt menee päällekkäin. Ajatellaan esim. sellaista tilannetta, että henkilö A on tehnyt reitin, joka menee etelästä pohjoiseen kolmea eri tietä pitkin ja seurailee erityisen mukavia kulttuurikohteita. Sitten henkilö B haluaisi tehdä reitin, joka kulkee lännestä itään historiallista tietä pitkin. Kuitenkin tämä historiallinen tie kulkee jo olemassa olevan reitin päältä osan matkasta (ei siis vain risteä, vaan kulkee samaa tietä pitkin hetken aikaa). Voiko tullaisen tehdä? Ihan itsestään selvää on, ettei päällekkäisissä reiteissä ole järkeä, jos esittelee vain kivaa mutkapätkää, mutta jos kyseessä on tuollainen pidempi "kokonaisuus", niin mitäs sitten :blink: .