Lainaa:
(AimoPamaus @ Helmi. 27 2009,16:21) kirjoitti
Lainaa:
(Myynti DigiMesta.com @ Helmi. 27 2009,15:55) kirjoitti
Sille 445BT voksille ei kannata antaa painoarvoa hankinnassa.
Minä tarkoitin tuota myös.
Olen sitä mieltä että näiden Bluetooth HF laitteiden tulisi toimia pääasiassa ilman PMR vekottimia välissä, muut on sitten vaan lisäominaisuuksia.
Siihen valmistajatkin tuntuvat pyrkivän käyttämällä epästandardeja lähetysmuotoja parantaakseen kantamaa.
Koko ketju on perustettu kaivamaan lahjomattomasti kaikki hyvät puolet kuin myös puutteetkin.
Voi hyvin todeta että luettua ajatuksella koko tämän ketjun, on hyvin perillä siitä mitä on ostamassa.
Tosin minä olen lukenenut kaikki kommentit ja en omista vielä mitään laitetta. *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/nixweiss.gif
Uskokaa jo! Tämä asia on todettu jo vuosia sitten:Foxin käyttö ei moottoripyöräillessä onnistu kuin pienillä nopeuksilla.
Taustameteli nousee liian suureksi yli 60 vauhdeissa.Sama koskee muitakin 2-4 pyöräisiä.(Moottorikelkat,Rataautot,ym.Aina tietenkin on poikkeuksia ja kypärätkin vaikuttavat asiaan.Vasta sitten kun saadaan Autocomia vastaavat melunsuodatus sydeemit tuonne Pmr-Vhf
puhelimiin,niin sitten olisi ehkä toivoa.Itse olen todennut että kun on tuollainen järjestelmä,niin puhuminen tuolla rataautossa
160km/h onnistuu jopa ilman tangentin painamista autosta varikolle käytettäessä Autocom/Vhf taikka Pmr puhelinta.
Tämä oli hyvä itse päästä kokemaan,ja olisin ehdottomasti sitä
mieltä että nämä testit pitäisi tehdä juuri niissä vaikeissa olosuhteissa.Pöydällä pääsee testaamaan kyllä helposti moniakin laitteita mutta sitten se aika ja testiin tarvittavat laitteet/pyörät ym,Tämä foorumi on erittäin hyvä paikka saada tietoa ja löytää ongelmiinsa ratkaisuja.