Ostan lipun nopeaan tai keskinopeaan sunnuntaille. Privalla tavoittaa.
Printable View
Ostan lipun nopeaan tai keskinopeaan sunnuntaille. Privalla tavoittaa.
Vaihtelua vallitsevaan teemaan.
Kiinnostais majoitus jos jollain mökki jossa ois tilaa pe-su väliset yöt.
OSTAN lipun LA tai SU keskihidas tai keskinopea. nolviisnol5228037
Ostan nopeaan ryhmään molemmille päiville!!!!!
Nol407387618
Lähetetty minun SM-G965F laitteesta Tapatalkilla
Majapaikka hakusessa edelleen, la-su yöksi joku sohvannurkka :>
Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
Myydään himoittu AT4-koulutuspaikka lauantaille 15.8!
50€ only for you my friend!
Antti
0504911126
OSTAN 16.8 - Ostan yhden hitaan ja yhden keskihitaan lipun. Tarjota voit yksittäistä lippua.
Olen jäsen ja maksan lipuista hyvän hinnan, kunhan pääsisimme porukassa.
Minut tavoittaa parhaiten viestillä nol4nol4552445
Ystävällisesti,
Juhana Peltoniemi
Ajattelin kysäistä että onko porukalla kiiinnostusta ihan liveopastukseen noiden varmistusten tekemiseen? Voisin opastaa ja neuvoa halukkaita varikolla jossain sopivassa välissä kootusti.
Ihan perusjuttuja, miten käytät varmistuslankapihtejä, miten on hlppo tehdä reikiä varnistuksia varten jne.
Huudelkaa tähän alle jos kiinnostaa niin varaan tykötarpeita riittävästi.
Kyllä mullekin liveopastus passaisi
Myydään jäsenhintaiset liput keskihitaaseen lauantaille ja sunnuntaille. Ensisijaisesti molemmat.
MOLEMMAT MYYTY
Rouvalla on jo lippu lauantain 15.8 AT2, joten jollette halua mun pyörivän sielä tärisemässä ajohorkissani ja hölisemässä joutavia koko päivää joojoo-miehenä, myykää keskinopsaan lippu samalle päivälle yhteisen edun nimissä (liputuskin käy)
Voin lainata mun lepotuolia – silloin kun oon ite ajamassa. :jpstyle:
Olishan se ny ikävää seisoskella koko päivä.
Tuunaat sen lepotuolin vielä tommosella:
https://www.biltema.fi/vapaa-aika/py...lla-2000040333
Haluaisin ostaa liput keskinopeaan ryhmään la ja sunnuntaille. Alastaron 15-16.8. Hitaankin ryhmän liput kelpaavat!
Jos joku haluaa luopua AT2 ja hitaasta paikastaan, ostan pois.
Kysyntää kun tuntuu olevan poikkeuksellisen paljon, niin muistutus, että MP-Tuella 3:n päivän setti syyskuun alussa ja lippuja tuonne saa.
Heads up: Perjantai-illalla - ehkä myöhäänkin - saattaa tulla tarjolle ILMAINEN lippu lauantaille keskihitaaseen ryhmään. Ehtona ainoastaan, että käy päivän aikana hoitamassa yhden liputusvuoron. Liputukseen saa ohjeistuksen paikan päällä ajajakokouksen jälkeen. Sekä jäsenhintainen lippu sunnuntaille niin ikään keskihitaaseen ryhmään.
Eli riippuu siitä, ehtiikö varaosalähetys ajoissa perille ja saanko pyöräni viikonlopuksi kuntoon vai en. Mieluummin kyllä ajaisin itse, kun kerrankin on tiedossa kunnon säätkin.
EDIT: No niin asia varmistui eli ei tule pyörä ajoissa kuntoon, joudun siis luopumaan lipuistani. Eli lauantaille lippu keskihitaaseen tarjolla liputusvuoroa vastaan ja sunnuntaille jäsenhintaa 60€ vastaan. nol 4 nol 5 ysi 47606.
Ps. Tulen tietysti hoitamaan lauantain lippuvuoroni itse jos lippu ei kelpaa kellekään.
MOLEMMAT LIPUT VAIHTANEET OMISTAJAA.
matti myöhänen olisi lippua vaille lauantaiksi.
Keskikasti, hias tai nopeempi.
0500 604 kaks ysi kaks
Myyn lipun keskinopeaan sunnuntaille.
t. Jari (nollaviisnolla5399164)
MYYTY
Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.
E̶i̶ ̶k̶u̶k̶a̶a̶n̶ ̶h̶a̶l̶u̶a̶i̶s̶ ̶v̶a̶i̶h̶t̶a̶a̶ ̶k̶e̶s̶k̶i̶n̶o̶p̶e̶a̶n̶ ̶l̶i̶p̶p̶u̶a̶a̶n̶ ̶n̶o̶p̶e̶a̶n̶ ̶l̶i̶p̶p̶u̶u̶n̶?̶
Edit: ei sitte :(