J-PS kirjoitti
Olen kanssasi hyvin pitkälti samaa mieltä tuon uusien jäsenten hankinnan osalta, mutta tuo postauksesi alku jotenkin särähtää. Mikä tekee AT kakkosesta tärkeämmän kuin AT kolmosesta, jos ajatellaan jo olemassaolevia jäseniä? Tilastoja en tunne, mutta näppituntuma on sellainen, että aika iso osa olemassaolevasta jäsenistöstä on jo käynyt AT2-kurssin ja kaipaisivat jotain lisää. Eli AT kolmosta. Se mitä yritän tässä(kin) sanoa, on se että yhdistyksen pitäisi mun mielestä panostaa jäsenhankinnan lisäksi myös vanhojen jäsenten kouluttamiseen. Nyt ihan irrallinen ja epäortodoksinen ajatus yhdistyksen koulutusohjelmaan: Voitaisiinko ajatella kehitettäväksi AT3,5 -kurssi? AT4 tähtää jo suoraan rata-ajoon, 3,5 olisi suunnattu niille AT3:n käyneille, jotka eivät ole rataorientoituneita, vaan ovat tällaisia "tavallisia motoristeja", jotka kuitenkin haluavat kehittää omaa osaamistaan. Jep tiedän, tässä on monta mutkaa ja kysymystä matkassa - resurssit ei ihan pienimpänä - kunhan vaan heitin ilmaan sen mitä mä yhdistykseltä kaipaisin jos jotain lisää vielä pitäisi saada. Mä maksan sen 29€ rakkaudesta lajiin ja koska mun mielestä yhdistys tekee korvaamattoman arvokasta duunia näissä ajokoulutuksissa. Ja olen valmis maksamaan lisääkin tällaisesta täydennyskoulutuksesta, ihan markkinahinnan.
-jp-
PS. Lainauksen lihavointi mun.