Koe istuttu messuilla ja valitettavasti on minun pituiselle (2m) aivan liian pieni.... Ei vaihdu siis Zetori tilalle, vaikka näin ajattelin 😒
Printable View
Koe istuttu messuilla ja valitettavasti on minun pituiselle (2m) aivan liian pieni.... Ei vaihdu siis Zetori tilalle, vaikka näin ajattelin 😒
Olettaisin että kyse ei ole kovin suuresta erosta, molemmat on kuitenkin kai samaa matkasupersport segmenttiä. Mahtumisessahan kyse on yleensä klipari, jalkatappi ja satula kolmiosta, sitähän voi muutella. Laittaa säädettävät kliparit ja tapit ja satulan korkeuttakin voi kasvattaa. Ei tuon takia kannata hyvää pyörää hylätä...
[QUOTE=Vmatti;6553411]Eilen tein messuilla kaupat H2SX SE versiosta. Nyt odotellaan...
Täällä myös kaupat tuli tehtyä. Viimeistään vappuna pitäis pyörä saada.:):):jippikaijee:
Minä kans kättelin perusversiosta kaupat. Jokohan maailmalta löytyy muuta sliparia kuin akran..?
Minäkin kävin istumassa ja ZZR1400 siinä välissä. H2 SX oli just minun makuun. 16 pyörää tulee Suomeen yhteensä ja minun pyörä 15.3.
Akra pitäisi tilata ulkonäön takia, mutta on ehkä liian kallis 1800 Eur!!
Eka koeajoraportti. Pientä moitetta on off kaasusta ja jarruista.
http://www.visordown.com/road-tests-...2-sx-se-review
Eihän mitään huhua ollut tuon myllyn istuttamisesta isompikokoiseen allrounderiin? Vaikka sitten miedonnettunakin :grin:
On iso ero oikeasti Zetoriin.... Ajo asento H2:sessa on pitkälle huomattavan pystympi.... Jalkatappeja pitäisi saada yli 2cm alas ja ja ehkä pari cm taakse, jotta kulma olisi miellyttävä, mutta ei onnistu.... koska äänen vaimennin on tiellä...kliparit on jo nyt liian korkealla, eli pari cm alaspäin, kun on gorillan kädet. Penkki on nyt OK korkeudella, mutta kun niin lyhyt, että ajoasento nousee pystyksi ja polvikulma tiukaksi kun ei pääse taaksepäin.... Visiirin yläosa on nyt navan korkeudella:)
Tarttee sanoa, että olen cycle-ergon laskurin kanssa myös eri mieltä. 1400 on huomattavasti kompaktimman tuntuinen, korkeussuunnasta en ole varma, mutta ainakin edempänä tapit on ja stonga lähempänä.
Ihan peräkkäin istuin molemmissa kahteen kertaan ja minulle ero oli selvä H2 SX:n eduksi. Pitkästä penkistä en osaa sanoa onko siinä eroa.
Tässäkin on yksi testi:
https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...ide-and-review
Comfort otherwise seemed pretty good on a day-long ride with numerous breaks. The seat is quite low but better padded than it looks, and there’s a reasonable amount of legroom. (More than the ZZR1400 gives, according to Kawasaki.)
Kawasakin esitteestä:
The riding position for the
Ninja H2 SX was designed
with both sport riding and
comfort in mind. Not as far
forward-leaning as the Ninja
ZX-14R, and not as upright
as the Ninja 1000, the Ninja
H2 SX’s riding position offers
a more relaxed bend for both
the elbows and knees than
the Ninja ZX-14R. Realising
high-speed performance with
an upright riding position is
dif cult to achieve, but thanks to the Ninja H2 SX’s superb wind protection a riding position more comfortable than that of the Ninja ZX-14R was possible. The position is comfortable for both in-town riding and long touring, while still enabling the rider to enjoy sporty riding in the hills.
KLCM Kawasaki Launch Control Mode testi Estorillissa.
https://www.youtube.com/watch?v=m3kGpCAC_Zs
Onkohan jo jostain saatavilla tarviketarakkaa/takaboxia? Eihän ne taaskaan pikkurouvan föönit ja kylpytakit sovi millään sivulaukkuihin..
Näyttääkö toi mittaristo tosiaan painopisteen. Kun kiihdyttessä valo menee perää kohti ja jarrussa keulaan.
Tuo_on_mahtavuutta.
Jos tuo mittariston keltainen vilkkuva valo on luistoneston valo, mahtavuutta on melkoisesti tarjolla koko kiihdytyksen ajan. Mikäli kyseessä on keulimisen eston valo, senkin kanssa voi elää, koska valo vilkkuu vielä 270kmh- lukemissa.
Ja mikäs pyörä tuntuu enää miltään tuon jälkeen?
No niin nyt on kahlattu läpi youtube ja netti koeajo raportit tästä uudesta ihmelaitteesta.
Mitä jäi käteen ?
Moderni versio zzr 1400 pyörästä. Tarkoitettu samalle käyttäjäryhmälle. Ergonomia samantyyppinen. 2 sivulaukkua ja ehkä takalaukkumahdollisuus. Tuoretta turvallisuus elektroniikkaa kaarrevalot(Suomessa turha varuste), kaarre abs luiston estot jne. Suurin etu jota kovasti kawa painottaa on kulutuksen pieneneminen. Merkitys prätkäilijälle on mitätön. Mitä jää käteen?
Varmaan turbon ruuvaus mahdollisuus kiinnostaa virittelystä kiinnostunutta. Muuten vähän vaikea perustella hintaa vs. Zzr?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eiköhän se suurin etu ole ahtaminen. H2:sta jos on vielä vääntävämpi niin onhan se vastustamatonta.
No onhan toi noin pikatuntumalta aika kompaktimman oloinen kuin Zetori. Ja modernimman myös. Mutta vääntö....:grin:
Vertailun vuoksi tehtaan ilmoittamia:
H2R - 165 Nm
H2 - 133,5 Nm
10R - 113,5 Nm
H2SX -137,3 Nm
ZZR - 158,2 Nm
Kaikissa 200/210 HP/RAM paittis ekassa tietty 310/326. Nämä siis 2018 mallien tiedot. Zetorin huippuvääntö tulee jo 7500rpm:ssä kun muilla saa vinguttaa 9500...12500rpm.
Mut joo, kyllä kiinnostaa. Kaurapuuroo vaan naamaan niin josko välirahaa joskus kertyis....Zetori näyttää hinnastossa jopa edulliselta, Kawalla on 9 kpl zzr:ää kalliimpaa +200HP mallia:no: Hyvä mallisto!
Joko näiden maahantulosta on alkanut tietoa tippua? Omalla dealerilla tuntuu olevan kovin hakusalla noutopäivä:kääk:
Ei mitään tietoa,,, Vappuajoihin luvattu:)
Nyt tuli infoa, että 15.3. ois Euroopassa lasti ja parisen viikkoa siitä täälläkin. Saa nähä, näkyy jo ainakin Espanjassa olevan ajossa joillakin. Suomi tuskin on ihan ekana jakojärjestyksessä näillä ostomäärillä
15.3 sanoi Sumeko eilen. Eli tuolloin Euroopassa.