Hyvältä näytti sadetutkan mukaan tämä päivä.
Koittakaa nauttia reissusta (tiedän että se on kyllä vaikeaa :p ).
Printable View
Hyvältä näytti sadetutkan mukaan tämä päivä.
Koittakaa nauttia reissusta (tiedän että se on kyllä vaikeaa :p ).
Kiitos tate ja tiinuski! Parissa tunnissa ehtii viel tiet kuivaa niin kyllä meidän kelpaa ajella :)
Joo kyllä tää on ihan selvä homma. Ajellaan just tossa saderintaman edellä eikä kastuta ollenka!
Hyvää reissua! Pysykää pyörillä, nukkumaan ette mee ennen aamuviittä, se on perinne :jpstyle:
Mukavaa reissua:)
Vuoronvaihdon paikka. Kello on kuitenkin vasta hiukan yli kaks.
Baarikin meni jo Turkumiitiltä kiinni, perhana.
http://www.youtube.com/watch?v=gXuTi...e_gdata_player
Siiis hetkinen (Sanoisi Henttospappakin), miten toi biisi liittyy tähän reissuun? Kaikki äijät on kiltisti nukkumassa omissa huoneissaan... :paikallatuulee:
Pääsittekö kuivana baariin asti?
Kyllä muut pääsi minä kastuin. Paimiosta kun lähdin niin alkoi sataa ja sitten tossa hotellin edessä ei satanut kovin paljoo
Mä ei tietä, mä vaan ajan tällä simulaattorilla.
http://i1092.photobucket.com/albums/...902_100838.jpg
Vai sellasta. Kotiin selvisin tuossa jokunen aika sitten kun livistin letkasta pitsan jälkeen. Mahtava reissu, vettä ei saatu niskaan ku ripaus lauantai-illan päätteeksi, muuten sitten enempi tai vähempi kuivaa. Route 66 oli kaikkien hehkutusten mittanen paikka, suosittelen. Vähän ajoväsymys iski tänään mutta siistiä oli, iso kiitos ja kumarrus jälleen Jokelle ja kiitokset myös muille letkalaisille :)
Iso kiitos Jokelle aivan mahtava reissu:jippikaijee: Ja tietty kaikille muillekin.
Kalliita nää reissut, kun renkaatkin kuluu ihan loppuun.
Kiitokset Jokelle mutkista. Niin ja ääni pitkätukkaiselle.
Hienot kurvit oli!! :WAZAAP:
Iso kiitos Jokelle järkkäämisestä. :respect: Laitahan tilitiedot niin pistän rahhaa saunasta.
Nyt on olo väsynyt ja mieli tyydytetty kurveista. Pari hienoo museotietä oli matkalla eikä vettä tullut ennusteiden mukaisesti. Lisäksi oli vähän pidempää ja lyhyempää hiusta ja tasotetaan tilannetta vähän antamalla ääni lyhythiuksiselle!
Kiitoksia myös täältä koko porukalle ja Jokelle säädyllisestä vauhdinjaosta jotta retkipyörälläkin pysyi matkassa. Kilometrit 494 km + 458 km.
Tällä kertaa ääni menee lyhyttukkaiselle. Kuvaa ei tohdi liittää tänne.
Kiitokset täältäkin, veturille tietty erityisesti. Loistavat reitit & porukka, jälleen kerran.
...ja ilmeisesti oon Freudilaisesti sekoillut Simoissa (ja/tai simoissa?), oikea viisu oli tietenkin tämä.
Majapaikka oli kyllä hauska (ja halpa), sitä vois käyttää toistekin Uralin valloituksen tukikohtana, on just sopivasti tuollaisen köykäisen päivämatkan päässä. Ja kulmilla on pirun hienoja pätkiä.
-Ja pahoittelut vielä Suzu-ukollekin meidän/mun afrikkalaisesta aikakäsityksestä. Mut ei sulla kuitenkaan olis ollu mitään parempaa tekemistä. (Voisko kenelläkään ees olla.)
Ja mun ääni menee edelleen pitkätukille.
http://www.puuproffa.fi/proffin/imag...ki-repeama.jpg
Kiitos kaikille, erityisesti jajuntun:lle perän pitämisestä ja pientareelle pudonneiden sadesuojien yms. keräilystä :)
Kotona ollaan, mutta ette arvaa mitä mulle kävi vielä kotinurkilla! Menin tankkaamaan tohon ST1:lle ja just kun olin noussut pyörän päältä niin Kawa rojahti kumoon! No voi :rant: p***le, v***tu, s****na mä pärräsin, mut siinä se vaan köllötti kyljellään. Onneksi paikalle sattui toinen motoristi autoineen niin saatiin yhdessä pyörä pystyyn ja päästiin tutkimaan vaurioita. Ihan uskomatonta tuuria oli matkassa; peilissä ollut kypärä + extrapitkä kahvapaino suojasivat sivukatteen ja kyytiläisen penkin päällä ollut leveä laukku (sama jonka "tiputin" tänään Fagervikintielle) + tismalleen takajalkatapin keskelle osunut tyhjä puolenlitran kokispullo (!) suojasivat takasivut eikä katteisiin tullut yhtään naarmua :thumbsup:
Tappioiksi jäivät siis kypärän lisäksi peili (se missä ei ollut kypärää napsahti omasta painostaan poikki :blink:) ja jarrukahva. Kyllä muuttui armoton v***tus iloksi, kun huomasin miten vähällä tästä kaadosta selvittiin! Kypärästä lähti vahinkoilmoitus äsken, toivottavasti antavat jonkun roposen uuden ostoon. Että sellainen päätös tällä kertaa!
Ai niin; pitkätukkainen tietty! Weturi kiittää ja kuittaa :bye:
Noh hyvä ettei sen pahemmin käyny, vitutuksen määrä on helppo kuvitella.
Sitä vaan että ääni lyhkäsille hiuksille
Kylläpä Jokea koeteltiin lopuksi, arvaan kyllä sen vitutuksen määrän pyörän kaatumisesta.
Hyvä että noinkin pienillä vaurioilla selvisit.
Eikös se ole melkein perinne että mopo kaatuu kerran kaudessa tai jotain ja yleensähän just paikallaan tai erittäin hiljaisella nopeudella.
Nyt kävi kyl Jokella tuuri ja hyvä näin! Toivottavasti vielä vakutuusyhtiö antaa rahat uuteen kypärään
Onko muuten videoo, esim. sieltä museotieltä? Ois kiva nähdä.
Entäs reittiä? Missä viipyy ajettu reitti?