Nitrous kirjoitti
Datasta katsellen 1.26.2 on sellainen aika, johon pystyy, kun vaan saa kaiken osumaan kohdalleen. 25 puolelle pääseminen vaatinee jo alustaan muutoksia ellei satu tuuri käymään.
Mulla on valitettavasti liian vähän aikaa näihin hommiin, joten jos joku mun videota vilkaissut pystyy suoraan sanomaan, että tossa ja tossa se virhe on, miksi käyttäisin itse saman videon tuijottamiseen aikaa? Mieluummin lyön vaikka sitten sen huntin jollekkin käteen, kuin tuijotan tunnin sellaista videota, jonka osaan jo ennestään ulkoa.
Ks. edellinen kohta. Miksi hakata päätä seinään, jos joku fiksumpi pystyy kertomaan suoraan sen virheen. Tämän takia olen joskus maksanut esim. Kallion veljeksille ja Wehnälle, että kertovat mikä mun ajossa tai pyörässä on pielessä ja miksi.
Sitä en kyllä ymmärrä, että mistä olet saanut aikaiseksi tuon tulkinnan, että en halua nähdä virheitä.
P.S. Kierrosajallisesti tämä lupaa ihan hyvää, kun datan perusteella n. 2 sekkaa on jarruissa, 0,5-1 avauksissa ja siihen päälle tuo kolme ajolinjassa. Tarkottas siis jotain 1:22-1:23 vauhtia...
Alusta ei ehkä nykysäädöissään ihan tuohon kyytiin saata riittää... :blink: