perjantaina 30.12.2011 ajeltiin vielä duunimatkat Sipoon mutkien kautta ja siihen se 2011 kausi loppu.
Kun ei noita paremmin kuvioituja nastakumeja tollaseen nakuun tullut hommattua.
Johan toi Kwaakku odottelee lähtökäskyä...
Printable View
perjantaina 30.12.2011 ajeltiin vielä duunimatkat Sipoon mutkien kautta ja siihen se 2011 kausi loppu.
Kun ei noita paremmin kuvioituja nastakumeja tollaseen nakuun tullut hommattua.
Johan toi Kwaakku odottelee lähtökäskyä...
Eilen sateli ihan rehellistä vettä taivaalta kun autolla ajelin iltapäivällä, kyllä se kevät sieltä tulee. Viikonloppuna pitäs käydä katsomassa montako metriä on lunta tallin oven edessä, jos vaikka hetkeks tarttuis lapioonkin ja vauhdittais kevään tuloa :)
Kevään tullen myös pyöräkuume koittaa nousta pintaan, 600:sia kyykkyjä katellu et pitäskö sitä... mut ootellaan nyt ainakin et pääsee taas Monsterin sarviin, tuskin sitä mihkään tarvii vaihtaa :polonen:
Lauantai, liedon shell, klo 10:00 lähtö.
Letkassa on aina tilaa...
:)
onko paljon aspfalttipätkää, kun on edelleen noi pitkäpiikkiset kumhot??
Varmaan joutuu suliakin teitä ajamaan, että pääsee lumisten luo.
Ajellaan sulat sen mukaan että kaikilla on piikit alla.
Kaikesta päätellen huomenna alkaa kausi:jpstyle: Pitää samalla mennään tunnustelemaan letkan reittiä:thumbup:
Perus surautus... :p
Onhan tuo aika erillaista kurvailua kuin kesäkelillä, mutta ihan yhtä hauskaa :jippikaijee:
http://www.foreca.fi/Finland/Turku/tenday
Vielä on mahiksia et reilun viikon päästä kesä alkaa, pelkkää plussaa perjantaista eteenpäin ja aurinkoista. :jpstyle:
Kyllä noi pikkutietkin rupeaa olemaan jo ajettavia, muutama lämmin päivä niin se on siinä. Viikonloppuna oli jo ihan hyvät kelit mutta ei vaan kerjennyt.
Tuli haettua mopo kotiin ja ajettua pikkuinen lenkki siinä samalla.
Pikkutiet kyllä kierrän vielä, parempi odotella sulamista hiukan lisää.
Ei tarvinnu olla hanska pystyssä lainkaan lenkillä,taitaa olla hiukan aikainen aloitus :)
Älkää nyt vielä aloittako,kelkkakelit vasta parhaimmillaan!Meinaan just lähteä korventamaan kolmekymmentä litraa kelkalla.Ei ole enempää nyt kotona.Yksi vesisadeviikko lopettaa sen leikin,sitten vasta pyörän päälle.Talvirallikin on vielä käymättä.
Joo.. en ole varmaan kyllä sittenkään tässä mukana, ellei sitten... Reilu viikko, niin ehkä sitten jos ei tule takapakkasia.
Pitkällisen pohtimisen tuloksena jää tämä kesän avaus valitettavasti välistä, olin jo sopinu pyöränhakureissun tänään mutta vaikka polte on kuuma niin ei kyl vielä halua tuonne kylmän ja paskasten teiden keskelle... jos viikon tai kaks vielä oottelis kuitenkin. Mutta hyvää ajelua muille jotka ei o tällasia neitejä ku minä.
Tämä letka jää flunssan jalkoihin. dääm.
No ei mulla kyllä vielä pyöräkään ole kesäkunnossa. Jos nyt viikonloppuna sais varusteita kiinni ja nesteitä vaihtoon.
Myös minulta jää aloitus väliin. Pyörä olisi kyllä sivukatteita lukuunottamatta valmis ajoon mutta viikonloppu menee mäkeä laskiessa, eikä tuo kelikään kyllä vielä houkuta tien päälle.
No niin pyöräily kausi alkakoon :WAZAAP:. Keli näyttää suorastaan loistavalta, ei tarvitse aurinkolaseja ja lenkin jälkeen voi loppu illan jynssätä pyörää. Eli mikäli ei ala satamaan lunta ja pieniä tikareita niin tämä ratki riemukas possujuna tarttaa helliltä klo1.
Matka vauhti tulee olemaan rauhallinen. Jokainen sielu muistakoot että siellä ei ole kesä pito. Tieltä saastaa löytyä vaikka läntti jäätä.
Mä lähen pöristelemään :bye:
Taisi olla hyytävää hommaa :grin:
Minä odottelen vielä muutaman viikon.
Mukavaa oli näin kauden alkuun, kiitoksia ajokavereille.
Joke tuli paikalle ihan väärällä kulkineella :D mutta eiköhän se siitä.
Edit: Pitää vielä sanoa että on tuo marko.fzs melkoinen sammakkoproffa kun osas noin hyvin kelit katsoa :respect:
Hauskaahan tuo taas oli, vaikkei mikään kauden avaus itselle ollutkaan... ;-)
Muutama otos, elävää kuvaa ei sitten tällä kertaa tullut, kamera jäänyt jostain syystä valokuvaus tilaan...
No johan on.. Ei tonne paskakeliin pitäs millään muulla prätkällä ku enskalla mennä, mun mielestä.
No jokainen tyylillään tietty :D
Kiitos vain ajoseurasta, mukavaa oli. Lisäjännitystä tuli ihan ilman kovia nopeuksiakin, mutkaa hieman jäätä ja hiekkaa. No pitoa oli kuitenkin sen verran että pystyssä pysyttiin kaikki. Kausi siis virallisesti avattu..:WAZAAP:
Voi vitsi, vähän viileen näköstä! :thumbup: