Ettei olisi tiellä jarrunesteitä ja öljyä kun sutii märällä?Lainaa:
No niin. Nyt noilla kutosille etupää alko tekemään snadia vatkausta. Renkailla ajettu noin 5tkm. Vatkaus on sellasta että vaikea havaita jos ei ole tarkka ku porkkana. Kunhan kotiin pääsen niin tsekkaan mistä johtuu. Nyt Puolassa ja ei haittaa ajoa yhtään. Näkyvää kulumaa ei ole renkaisin tullu juuri mitään vaikka täällä saa aika suoria baanoja vedellä. Voi kyllä tuo vatkaus johtua siintä kun jouduin vetäsemään kunnon jarrutuksen. Eturengas piirti mustaa katuun.
Minä kun oon tottunu vaihtamaan renkaat noin 8tkm kohdalla niin nyt ei tarvine. Edelliset renkaat oli Continental road attac 2. Näihin verrattuna pirun liukkaat sateella ja kuluvat nopsaan. Niin liukkaat olivat et tasakaasulla vetisellä tiellä alko sutimaan asfalttipaikossa. Joutu nippaan busan tehot c asentoon. Michukoilla ei tätä ongelmaa ole ollut. A päällä sato tai paistoi.
Samat renkaat otan seuraavaksi. Nythän mulla takan gt ja edessä normi. Ei ollu gt saatavana eteen kun tilasin.Tai no olihan se saatavana mutta ei ollut toimittajalla.