Re: Moottoripyöräilyn tila Suomessa ja mitä se on sinulle ?
Joskus aiemminkin vastaillut tällaiseen galluppiin, että matkailu muilla mailla ja ennennäkemättömillä seuduilla on se harrastukseni sokeri. Tuntemattomien ihmisten, paikallisten ja muiden matkailijoiden kanssa juttelu milloin mistäkin. Reissuun lähtö ja reissulta paluu kotiin ovat mahtavia fiiliksiä. Matkoillani ajelen turvallisesti ja rauhallisesti maisemia katsellen. Valokuvaamalla otan talteen muistoja, kiikkutuolia varten. Matkailun lisäksi käyn yhdellä vuosittaisella tapaamisajolla kavereita moikkaamassa. Ja harvakseltaan paikallisen kerhon tapahtumissa. Talveksi harrastus hiljenee, mitä nyt kalustohuoltoa autotallissa teen, fiiliksen mukaan. Näin on jatkunut jo monta vuotta, ja jatkuukin. Olen ehkä löytänyt sellaisen oikean tasapainon, perheen, työn ja harrastuksien välillä. Tosin jonkun vuoden päästä työn ikeestä ja ruuhkavuosista vapautuminen tuonee lisää mahdollisuuksia harrastamiseen (=enemmän reissuja).
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: Moottoripyöräilyn tila Suomessa ja mitä se on sinulle ?
Tässä ketjussa joku viittasi purjehdukseen, sikäli liippaa läheltä että vaihdoin purjehduksen mplyyn 2013. Mp-kortin sain 7/2013 ja sen jälkeen tullut mittariin yli 60tkm matkaenskapainotteisesti.
Purjehdus oli tosi hyvä harrastus, mutta liian aikaaviepää niillä laitteilla jotka itsellä oli, ajattelin että ruppeen taas eläkkeellä sitä harrastamaan. En oikein muista miksi valitsin juuri mp-harrastuksen tilalle, liekö joku äkillinen mielenhäiriö kyseessä [emoji14] Veneseuran jäsenmaksuja tuli maksettua viime vuoteen asti, kunnes taisin päättää lopulta että mp on nyt toistaiseksi harrastus nro 1. Maksetaan se Veneseuran liittymismaksu sitten eläkeaikaan uudestaan, jos seura vielä on olemassa. Veneilyssä on nimittäin samanlaista ukkoitumis-ilmiötä kuin metsästyksessä ja mp:ssä, mielestäni pahempanakin.
Sen verran kun olen tapahtumiin osallistunut, olen todennut että mp-harrastajat ovat rentoa ja asiallista porukkaa, joihin on helppo tutustua.
Yksinajelu/matkailu sorareiteillä on hauskaa, mutta vielä hauskempaa matkailu on porukassa. Letka-ajelu tuntuu toisinaan tylsältä mutta hyvän porukan vuoksi sitä saattaa vähän kärsiäkin :/ :D
Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla