Hienoa! Oliks tää jossain Turussa, vai Paimiossa :p Äänestän ruokailun puolesta.
Printable View
Hienoa! Oliks tää jossain Turussa, vai Paimiossa :p Äänestän ruokailun puolesta.
Videot on nyt vähissä, muistelen että viimeksi oli melkoinen savotta noissa.
Ei ole väliä vaikka teillä saunottaisiin :grin:
Turun kupeessa saunotaan pitää sitä nyt jatkoille päästä. Ei täällä Paimiossa ole oikein fasiliteetteja.
Joko alkaa reitti olemaan selvä, onko paljon soraa(ääniä)? Kaljat saa tällä kelillä äkkiä onneksi kylmäksi
Oli jo jalat vauhdissa mutta yllätys yllätys..saatte olla ilman mua :sad3:
Ihana iltavuoro juuri silloin :sad:
Olis ollu uus autokin :right:
Olisin ollu kyyditsijänne :p
Kyllä nää kuulemma järjestetään. On vaan isännällä mennyt kumeja puhki, ja sehän tunnetusti nostaa sykettä ja järjestää ohjelmaa.
Päivitin aloitus viestiä
Nyt nopeasti varaamaan ruoka ja omapaikka lauteilta.
Päivittelen vielä ruokalistan kun se lävähtää mulle sähköpostiin.
Joo, syön mä.
Eiköhän se sapuskakin kuulu kattaukseen joten sen voi lisätä aloitusviestiin meikästä.
Mulle ja Henkalle voi varata, myös syömisen.
edit.
Ton thaimaan matkaajan osallistuminen on vielä epävarmaa,
mut maksan sen sit itse , jos menee vituiks.
Määkin syön.
Syömingeissä mukana. Aina nälkä ja kokoajan jano :bisseä:
Saunan mainoksessa luvataan:"tappituntumalla tusina". Laskeskelin että olisin tusinas. Voisin siis kannatusjäsenenä osallistua. Kadulla olen viimeksi ajellut slikseillä. Ilman vilkkuja, ja peilejä... Ja safka kiits.
mää voisin tulla kans ,kun toi oma sauna on viel vaiheessa ja ruoka mulle aina maistuu..
Tuommoiset hurjapäät saavat ihan oman kylpytakin.
http://ethicsalarms.files.wordpress..../11/lector.jpg
Saattaa olla et tulen, jos olen paikalla niin en syö.
No niin tulenkin :häähää: hotla varattu :WAZAAP: mihinkäs aikaa nää kinkerit alkaa, kun päätin yhdistää työsuojelukoulutuksen samalle päivälle (saa pikkasen korvauksia matkasta) koulutus loppuu klo: 15.00
Määkin haluan mukaan syöminkeihin :)
Mäkin voin uhrautua & osallistua syöminkeihin (kun sitä tarvittavaa tusinaa ei näytä muuten tulevan kasaan).
Ontääniinrankkaa.
Syön.