Perinteikäs Motoristi Survival-kurssi on erinomainen vaihtoehto. Tiivis viikonloppu
mukavassa porukassa.
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi kaikki safkat, majoitus ja lauantain saunailta.
www.mp69.fi
Printable View
Perinteikäs Motoristi Survival-kurssi on erinomainen vaihtoehto. Tiivis viikonloppu
mukavassa porukassa.
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi kaikki safkat, majoitus ja lauantain saunailta.
www.mp69.fi
Kiitos tästä. Taisin bongata tämän joskus aikaisemmin keväällä... Olen jo ilmoittautunut toiselle kurssille viikkoa myöhemmin. Vaimo ei todellakaan katsele kahta viikonloppua tätä touhua putkeen joten selviytymisleiri jää ensi kesään. Orgin kurssin kiinnosti juuri aikataulun ja tietysti myös sisällön takia.
Oliko näin että tuo ensimmäisen päivän osuus pidetään satoi tai paistoi ja loppuja voidaan säätää sään mukaan?
Nyt näyttäis vahvasti sateiselta nuo ensi viikon säät :sad:
Onko tästä tulossa muuten osallistujille vielä jotain tarkempia speksejä esim. missä kurssit pidetään vähän tarkemmalla tasolla kuin Helsinki?
Eka osa voidaan vetää suunnilleen kelissä kuin kelissä, mutta jarrut ja väistöt vaatii kuivaa alustaa ja mielellään vähän lämpöäkin. Ensi viikon ennusteissa on vielä iso haarukka, joten seuraillaan. Kurssipäivien tarkemmat kuviot tulee tähän ketjuun lähiaikoina.
Maanantaina aloitetaan meiningit ryhmän 1:n kanssa. Kokoontuminen Oulunkylän Nesteellä Käskynhaltijantien ja Siltavoudintien kulmassa. Kahvinjuonnin jälkeen lähdetään klo 17:50 harjoittelupaikalle.
Ryhmä 2 kokoontuu samassa paikassa tiistaina, kellonaika on sama.
Pahoittelut lyhyestä varoitusajasta, mutta minulle tuli perjantaille menoa jota ei voi perua joten joudun jättämään kurssin käymättä. Olin siis ilmottautunut Ryhmä 1:seen.
Kiitos.
Ryhmässä 1 on jonopaikalla nro 1 -Jenni-, nyt kannattaa huikkasta äkkiä onko tulossa mukaan?
Täytyy pitää peukkuja et sais pikkasen paremman kelin huomiselle :no:
Jätän paikan seuraavalle. Työpaikka tahtoo palvelujani niin, etten ehdi olla loppuun asti yhtenäkään päivänä. Joten on reilua että varasija 2:n tyyppi pääsee treenaamaan koko setin :)
Ryhmä 1 on päivitetty, sen jonossa ei ole ketään.
Kävin paikalla hetken patsastelemassa, ja kyllä se vaan on aina hienoa nähdä miten hemmetin kovalla kokemuksella ja rutiinilla meidän kouluttajat näitä vetää. Keskittyneistä kurssilaista päätellen, myös oppeja koitettiin omaksua :)
Mukana kakkosen jonossa.
Tiistaina sitten sama pesuohjelma ryhmä 2:lle.
Toivottavasti tämänpäiväinen no show -tapaus ei saa jatkoa, pois jäämisestä ilmoittaminen kun ei suuri vaiva ole.
Mukava kuulla että joku varaa paikan muttei saavu paikalle kun jonossa olis motivoitunutta osallistujaa :rant:
Pettymys, pettymys. Joudun valitettavasti perumaan osallistumiseni 2 - ryhmään työesteen takia. Toivottavasti jonolistalta löytyy tulokas näin lyhyellä varausajalla! Antoisaa kurssia kaikille :)
Olen jonossa ekana ja pääsen paikalle joten Hep!
Muistuu tästä mieleen eräs tapaus viime kesän Ahveniston ajotaitoklinikalla, johon olin estynyt osallistumasta mutta myin lipun eteenpäin eräälle kaverille joka sitten aamulla pelästyi pientä sadekuuron poikasta ja jätti tulematta paikalle. Halukkaita osallistujia olisi ollut, no, paljon ja herran näkemys asiasta jälkikäteen oli että hän voi maksamalleen lipulle tehdä mitä huvittaa. Ei valitettavasti voi näissä ympyröissä.
Näitä hyyp... henkilöitä ei varmaankaan kannata Orgin suunnalta virallisesti kritisoida, mutta ainahan heille voi tulevaisuudessa myydä eioota tapahtumiin, joihin on rajoitettu osallistujamäärä. Epävirallisesti tietenkin...
Kiitokset viel kouluttajille :jippikaijee:
Mulle ainoo päivä ens vkolla ku en pääsis on keskiviikko.
Eka osa oli siis siinä, kiitokset hienosta harjoitteluhengestä molemmille ryhmille!
Jatkon kanssa mennään nyt niin että jäädään odottelemaan vähän lämpimämpiä kelejä. Mun kumit ainakin luistaa kuivalla asfaltillakin niin helposti, ettei niillä pysty jarrutus- ja väistödemoja tekemään tuossa n. 5 asteen kelissä mitä illan loppupuolesta on ollut ja on luvassa. Muilla kouluttajilla kuuluu myös olevan jonkinlaista peruslämpöä vaativaa kumia alla. Eli perutaan loppuviikko näillä puheilla ja katsotaan mitä ensi viikko tuo. Pyritään jatkamaan heti kun kelit on kohdallaan.
Ryhmä 1:llekin tiedoksi maanantaina unohtunut kotitehtävä: harjoitelkaa tapa kiihdyttää n. 60 km/h vauhtiin (tai suurimpaan vauhtiin mitä 2-vaihteella ottaa jos ei yllä ihan tuohon vauhtiin) ja sitten vaihteen vaihto vapaalle. Toiset askit menee vapaalle helpommin 1-vaihteelta ja toiset 2-vaihteelta. Kokeilkaa myös kytkimetöntä siirtymistä 2-vaihteelta vapaalle kaasua samalla keventäen josko se toimii helpommin.
Hieno koulutusilta oli ja kiitos todella hyville opettajille, kotimatkalla pukkas vaan kuskin pieneen syväjäähän :kääk: No sauna oli valmiina ja pelasti kuskin :thumbsup: Ensi viikolla sitten lisää oppia jos lämpöä riittää :orgmp2:
Rengaslämppärit :blink:
Kiitos kaunis kouluttaja köörille, "reeniä horo reeniä" jatkuu. Tulipa tutustuttua kerrankin kunnolla takajarruun.
Vaikka mennäänkin säiden armoilla niin pitäisi saada mahd. pikaisesti tietää heti kun tietää minä päivinä mahdollisesti nuo seuraavat osat järjestetään että saa järkättyä ittensä irti molemmista töistä.
jookoskookos?
Joko tiedätään koska loput koulutuksista järjestetään? Ensi viikolle luvataan kohtalaisen hyvää keliä. Paranee loppua kohden ainakin tämän hetkisen tiedon perusteella. http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/helsinki
Tähtäin on ensi sunnuntai-tiistai, tarkennellaan heti kun varmistuu.
Kurssi jatkuu ensi maanantaina jarrutreeneillä. Kokoonnutaan Sörnäisten rantatien ABC:llä, josta lähdetään klo 17:50 harjoittelupaikalle. Kurssin viimeinen osa on keskiviikkona 21.5, kellonajat ovat 18 - 21.
Jos on kiiinnostuneita ensimmäisen osan asioiden pikakertaamiselle sunnuntaina, niin laittakaa tietoa. Aikataulu voisi olla puoleltapäivin Oulunkylässä.
Maanantai & Keskiviikko??? No can do... valitettavasti, olen työmatkalla. :kääk:
Ekasta päivästä jäi joka tapauksessa ymmärrys perusjuttujen harjoittelun merkityksestä. Niitä jatketaan!