Ois tehnyt itsellekkin hyvää pienimuotoinen ajoharjoittelu. Pitää joskus asiasta tehden käydä harjoittelemassa tuolla, kun en tänään päässyt osallistumaan. Mutta ei se yksin ole niin kivaa.
Printable View
Ois tehnyt itsellekkin hyvää pienimuotoinen ajoharjoittelu. Pitää joskus asiasta tehden käydä harjoittelemassa tuolla, kun en tänään päässyt osallistumaan. Mutta ei se yksin ole niin kivaa.
Ajattelin lähteä siirtämään tuota koko Suomen kuvajahtiarastia
naapurimaakuntaan matka edestakaisin max. 300 km.
Oishan tuo somempaa ajella porukalla.
Lähtö Kaakkuri TB klo 14.00.
Huomenna pattijoelle kokeileen kiihdytystä. Lähtö kympin maissa. Infoa http://www.moottoripyora.org/keskust...12#post6299212
Oulu/Org:in porukkaa menee ryystämään iltakahvit tänään klo. 20.00 kaakkurin Teboilille. Marika tuo mukanaan Org-paidat niitä tilanneille.
Voisihan tuota tulla kahvilla käymään, vaikka paitaa en olekkaan tilannut.
Sunnuntaille 29.6. näyttäisi Foreca "namikelejä". Olisikohan Klo. 18.00 korvilla, parintunnin iltapyrähdys paikallaan, vaikkapa Haapalehdon Shelliltä?
Jos vaan ajokuntonen oon, niin mukana :thumbup:
Eiköhän tuota tuohon aikaan ole jo ajokunnossa :grin:
Lyödäämpäs sitten aika lukkoon. Eli, huomenna sunnuntaina klo. 18.00. Shell Haapalehto ja parin tunnin letkakeikka. Vähempi ajelleet perän (minun) eteeni ja menox. :orgmp:
Mukana :cruising:
Mukana ollaan :orgmp:
No jos nyt tämän kerran lähtis :p
Minulle vinkkailtiin toisella foorumilla, että täältä saisi ajoseuraa. Aikakin passaisi, joten näillä näkymin ilmestyn oranssilla Trumpalla Shellille. Tankkiväli on noin 150km, sillä varmaan selviää?
No hitto... Pitänee laittaa suska vielä huomisillaksi ajokuntoon ja jatkaa tuunaamista vasta viikolla.
Perskutarallaa just tulthiin ylläkseltä sai pahemmat ajohalut karkotettua enskerralla sitte...:orgmp:
Tulipa taas Suomen suvi tutuksi tämäniltaisen letkan aikana :blink:. Itikoita oli pyörän keula ja visiiri jälleen täynnä, mutta jonnekin ne vaan hävisivät Vesalan ja Lamulan välisellä monsuuni-osuudella :kääk: Mukava oli letkailla, kiitokset kaikille ja oli mukava nähdä jälleen pari uutta kasvoa ja tietenkin hienoa pyörää :D
Kymmenkunta taisi olla oli pyörää letkassa. Kiitos Birke tasaisesta reippaasta vedosta.
Mukava oli jälleen ajella. Kymmenen pyörää ja uusiakin kasvoja mukana, veturi kiittää. Aika reippaasti tuli vettä siinä yhdessä välissä, aurinko paistoi vasten ja vettä tuli samalla kaatamalla :kääk: Peileistä näky komea sateenkaari.
Suomen kesässä sataa aina. :)
Piti vähän hidastaa vauhtia pahimmassa monsuunisateessa, että 'kuivan kelin renkaat' pysyivät varmasti alaspäin koko matkan.
-S-
Kiitoksia veturille, perämiehelle ja kaikille siinä välissä.
Hyvä iltalenkki oli. Pikku sade pahemmin haitannut, mitä nyt
samalla vasten paistava aurinko häikäisi.
Mukava iltalenkki. Loppumatkasta tosiaan luontoäiti vielä kiltisti puhdisti kaiken maailman öttiäisillä sotkemansa kamat. Matkan varrella ehdittiin pitää jopa tykkiryhmän kertaushajoitukset, eli ei voi sanoa että hukkaan olisi aika mennyt :D
http://i1086.photobucket.com/albums/.../th_Letka1.jpg
http://i1086.photobucket.com/albums/.../th_Letka2.jpg
Kiitti munki puolesta etummaiselle, välissä olioille ja viimeiselle. Mukavat mutkat oli. Kiva oli saada taas uusia kasvoja mukaa ajeleen :jippikaijee:
Nyt on pakko kirota. Perkl. Oon ihan varma että olin ton kotarin vieressä motonetin liikenne valoissa joskus viiden aikaan. Olisimpa hoksannu että letkailemaan menossa niin olisin liittyny letkaan. Dahm.
Huomenna lauantaina äkkilähtö pienelle mutka-ajelulle Kiimingin suuntaan. Samalla pieni mutkailu OuluZonessa, tai ainakin tutustuminen paikkaan :cruising: Lähtö Shell Haapalehto klo 17.00. Teretulemas mukaan.
Hep!
Tääki tulis.