Osanotto Sarkan puolesta tapahtuneesta, mutta onnittelut siitä että sait hienosti hoidettua kuntoon.
Ajattelin, että jospa jatkan tähän ei-niin-vanhaan ketjuun, kun tuntui turhalta tehdä samasta aiheesta uutta...
Minulla on tuossa etujarrussani huolestuttavaa pehmeyttä. Kovaa puristamalla on mahdollista saada jarrukahva ainakin melkein kahvaan kiinni. Pyöräni on samanlainen K1200RS kuin Sarkalla. Toissakesänä Kymäläinen ehdotti juuri näitä teräsvahvisteisia letkuja lääkkeeksi kun tehtiin takajarrulevyn vaihto ja ilmaus ei parantanut etujarrua. Selvästi huomattiin, että letku paisuu hieman kun jarruttaa. Hän tiesi ehdottaa Hiflexiä tekijäksi, mutta vanhat letkut olisi pitänyt pitää toimittaa malliksi ja kun olin tullut Espoosta niin hommaa piti siirtää toiseen kertaan, mutta sitten Kymäläinen kerkesi lopettaa ikävä kyllä.
Sarkan kokemuksen perusteella tekee nyt niin erittäin kovasti mieli noudattaa ohjetta ja saada letkut vaihtoon ASAP, mutta mielelläni en lähtisi purkamaan pyörää, jotta saisi letkut malliksi, kun ei ole pysyvää paikkaa missä värkätä. Eli pitäisi saada letkut ensin ostettua ja sitten löytää joku, joka tekisi homman.
Yritin tuota
www.spiegler.de linkkiä, mutta mikään haku (millekään pyörälle) ei anna sieltä minulle mitään. Pyörän tiedot kyllä näyttää oikein. Voisikohan tuo olla joku selainongelma vain? Voisin toki ottaa letkusatsin Suomestakin, jos vain löytyisi kohtuuhintaan? Oisko kellään vinkkejä valmiista letkusatsista, jos spiegler ei onnistu?
kiitti,
Risto