Muotoillaanpa viesti uudelleen, josko menisi moderoinnin läpi. Jos menee edelleen poistoon, niin asia selvä ja vaikenen tässä ketjussa.
Ihmettelen hieman aloittajan kertomia yksityiskohtia. Hän on kertomansa mukaan kiihdyttänyt 0-112km/h. Lukema on mitattu 100 metrin päässä lähtopisteestä. Kuinka nopea kiihdytys siis on ollut? En osaa itse suoralta kädeltä laskea, mutta tuntuu, että mennään jo melkoisen pienille sekuntiluvuille. Kuski on hankkinut kortin vasta viime syksynä ja alla on mitä ilmeisimmin vanhahko pyörä? Jos tuo kiihdyttämiseen käytetty aika tuntuu näillä spekseillä mahdottomalta, niin siihen voi vedota jos yrittää perustella mittauksen tapahtuneet 70 km/h rajoitusalueella. Enpä kyllä tiedä vaikuttaako tuo yhtään mihinkään, kun ylitys on silti aika kova.
Itse sakottamiseen mulla ei ole muuta sanomista, kuin että toivoisin poliisin puuttuvan muihinkin liikennerikkomuksiin tasapuolisemmin. Moottoritien vasemmalle kaistalle jämähtäneet voisivat hekin saada pikavoittoja välillä, että oppisivat palaamaan takaisin oikealle kaistalle.