Absin portista sisään ja katsot kauas bensamittareiden taakse niin siellä on (parkissa useampi rivi autoja siinä välissä).
Absin portista sisään ja katsot kauas bensamittareiden taakse niin siellä on (parkissa useampi rivi autoja siinä välissä).
Thanks. Ilmestyn paikalle, vetäisen tupakan ja asetun jonon hännille. :p Ja pistän LaMasqueradelle viestiä jos tulee yllättävä este matkalla. Google Maps antoi mun matkan ajoajaksi puoli tuntia joten mun pitäisi ehtiä kyllä hyvin puoleksi paikalle. EDIT: Pyydän jo etukäteen anteeksi aiheuttamaani hämminkiä ja sähläystä. Ensimmäinen kimppa-ajo meinaan. :kääk: Tähän asti ollut max. kolmen pyörän porukoita missä olen ajellut...
Ihan hyvä näin niin ehdin syömään jotain työpäivän jälkeen ja sitten makkarat jälkkäriks!
Ai niin, missäs se pulesjärven sauna tarkalleen olikaan??
T: Tod.näk. veturi.. :grin:
Edit: löyty mapsista.. :thumbup:
Mää kans katoin että hmm missäs se muuten mahtaa olla… nimi kuulostaa tutulta… Jaaaa tostahan on ajettu ohi aika monta kertaa :grin:
Löysin tämmöisen osoitteen, Itäniementie 63 Teisko. Aivan 100 varma en osoitetiedosta tosin ole :dunno:.
Sorilasta pulesjärventietä seitsemisen kilsaa, itäniementietä noin 600 metriä ja siinä se :)
Sitten kun on oikein kätevä rengasliikkeen työntekijä niin teloo kytkinkättä 235/85-16 All Terrainilla. :pissed: Mut ei se pahasti mennyt eli mukana edelleen.
Ajelin googleautolla vähän tuota reittiä. Lopussa on vissiin pätkä hiekkatietä. Mä voin kertoa jo etukäteen olevani erittäin taitava hiekalla kippaaja joten onneksi löytyy herrasmiehiä matkasta nostamaan mun pyörän pystyyn. :p
Katsotaan joskos sitä ehtisi ja jaksaisi...
Kiitoksia kaikille osallistujille, kiva kun tulitte!
Kiva kun päästiin tulemaan.. sopivan mukavasti oli porukkaa.. :thumbup:
Mukavasti oli kaikkea. Löylyä, porukkaa ja makkaraa. Kiitokset Kalmistolle.
Kiitokset täältäkin Kalmistolle! Vähän meinasi tulla paluumatkalla kiire kun halusin mennä katuvalotonta Jumesniementietä ja hoksasin jo alkumatkasta että mulla on tumma visiiri kypärässä... :jpstyle:
:polonen:
:thumbsup:
Kiitos saunasta! Oli nastaa kuten aina näissä porukoissa!
Joo kiitos tältäkin, kannatti lähtee!
Kiitos :) Ei tullut kuin 362 km reissu :thumbup:
Kaunis maisema ja hyvä ranta :right: