Eihän niitä keltaisia lehtiä tarvihte ostaa, kun luettava on luettu kassajonossa silmäillessä lehtitelineessä olevia etusivun lööppejä.:grin:
Printable View
Eihän niitä keltaisia lehtiä tarvihte ostaa, kun luettava on luettu kassajonossa silmäillessä lehtitelineessä olevia etusivun lööppejä.:grin:
Eiköhän tuolla elämäntyylillä se loppu koita joka tapauksessa vähän aikaisemmin kuin niillä jotka ajavat, ei varastelulla pyörällä, selvinpäin, ja kutakuinkin rajoitusten mukaan.
Näitä on nyt ollut taas niin paljon että eiköhän tässä nyt luonnonlait vaan korjaa selviämättömät yksilöt, tai kirjoitettaiskos paremmin, todennäköisemmin huonommin elämästä hengissä selviävät yksilöt pois?
Inhimillinen tragedia joka tapauksessa.
Kannattanee lukea vaikka onkin Liikenneturvan julkaisu, on siinä asiaakin: http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&...,d.bGE&cad=rja
No mulle tuosta tuli tuosta tilastosta sellainen johtopäätös että jos ajelis selvinpäin ja kutakuinkin rajoitusten mukaan niin onnettomuudet vähenis puolella. Tai oikeastaan sen 75 % :blink:
On minullakin ollut jo tuolta 80-luvun puolivälistä saakka suht koht tehokkaita pyöriä ja olen oppinut kunnioittamaan niiden tehoja, ja koittanut opetella tiedostamaan mitä tapahtuu kun se lähtee käsistä.
Näyttöhalut on jo jäänyt sinne nuoruuteen. Eikä minulla ole mp:n kanssa huvi-/reissuajeluilla oikeastaan enää kiire minnekään.
Autokin kulkee reilusti yli 200 km/h ja ja eipä silläkään tule oikeastaan koskaan ajettua yli 13o km/h, mitä nyt joskus ohitus tilanteessa vähän saattaa nousta yli tuon. Mutta silloinkin pitää katsoa se paikka järjen kanssa missä sen ohituksen tekee. Voi lähtee vähän aikaisemmin liikkeelle niin ei tartte ajella pipo tiukalla ja nilkka suorana, kerkee perillä ihan oikeeseen aikaan ja voi mennä suurinpiirtein rajoitusten mukaan vaikka siellä on noita karavaanareita ynnä muitakin tien tukkoja.
Siinä kai se yhtälö että ukko on täysin hengissä ja kasassa, ja bonukset kaikissa pyörissä että autoissa 70% :thumbup:
Sama juttu, pl. minulla autossa bonukset 75. Pyörä ja autot ovat minullakin sitä lajia, että kulkee enemmän kuin tarvis. Ja näin hyvä, onhan tuota auton huippuja tullut Saksassa kokeiltua useamman kerran. Sinne ne jää kovan ajon halut, kotomaassa voi sitten ajella rauhallisemmin. Kiire ei ole minnekään, kun osaa tuota matkustusta vähän etukäteen ajatella, ei lähde viime tipassa. Ja känni ei kuulu teille. Sitten kun vielä osaisi väistää ne kaikki törpöt jotka aiheuttavat vaaraa muille. Tässäkin kyllä ennakointi auttaa jonkun verran.