Repesin sit ihan totaalisesti tosta sun nikin alla olevasta kirjoituksesta :grin:
Printable View
Tampereella näyttää satavan koko päivän, joten täältähän lähtee aivan mielellään sadetta pakoon sinne etelään! Ilmeisesti siellä suunnalla sää on parempi?
Töistä ei tänään kyllä ehdi lähtöpaikalle rikkomatta tieliikennelakia, mahdollisesti myös fysiikan lakeja :sad:
Vieno toive ainakin näihin valoisan vuodenajan hitaisiin, että lähtö olisi vasta 17:30?
Hmm klo. 17... tiukkaa tekee mutta yritetään :orgmp:
Jos on kuivaa niin voi laskea vahvuuteen
Hoplaa :cruising:
Ei noista sadetutkista ota selvää. 2 tuntii sitte näytti siltä että Porvoon takana on iiiiiso sadealue, nyt siel ei oo mitään.
Eli tää homma on go. Katotaan kauan jaksetaan tossa saunamaisessa kelissä. Veturilla on vähän semmonen olo että ei tarttis olla :)
Anulle kiitokset mutkista Porvooseen asti, ei kasetti kestäny enää tota kuumuutta ja oli pakko huitasta konetietä kotiin, ilpin alle makaamaan..
Kiitokset seurasta. Shelliltä karattiin letkasta. Vaikka mun mielestä ajokeli oli kauden toistaiseksi paras, Toi mun takapenkillä asuva neiti oli erimieltä. Nautittiin vielä Kuninkaantie-Immersbyyntie syheröt kotimatka jälkkäriks.
Puuh.. Olipa kivaa! Hyvä keli ja kaikki :)
Tykitin kotiin Kuninkaantien Aapeeseeltä ku en ihan loppuun asti jaksanu.
Kiitokset ei suorista tien osuuksista. Tuli muita mutkia matkaan, joten karattiin Shelliltä :cruising:
Hyvä sisäänajoreitti takaselle, lepposaa ja mukavaa mutkailua, syötävääkin sai. Ois kai pitäny vaaralan abc:llakin ottaa toastit.
Kiitosta kiitosta Anu&Siki. :orgmp2:
Tilastoa: 31 lähti, parhaimmillaan tauolla oli 33, parhaimmillaan letkassa 32 :blink:
Loppuun saakka jakso 15. Hesan Hurjat katos Shelliltä omille poluille ja tulivat vastaan Sannaisten pätkällä. Oli kiva nähdä uusia kasvoja letkassa, nää karkovit ja muut on niiiiin nähty :grin:
Kiitos kaikille etenkin siitä että piditte kumipuolen alaspäin :paikallatuulee:
Yli 200 kilsaa tuli Vaarala-Nikkilä, ei ehitty kotiin ennen ysiä, 2 kertaa ohitettiin auto (joista toinen oliki turha ohitus :grin:) jolloin vauhti nousi yli tikkari+alvin. Eli mikään ei menny niinku piti mutta ei se mitään, kivaa oli :)
Ensi viikolla mä olen Alastarolla että jos joku haluaa vetää niin go ahead.
Sikille :polonen: :polonen: :polonen:
Huomenna nähdään EA-koulutuksessa!
Kiitokset Anulle ja Sikille
Mutkat oli hyviä. Jotenkin se kahvi ei vaan sopinuy tuolla ilmalla.
Himassa kun pääsi suihkuun, rupes olokin paranemaan. Liian vähän juotavaa.
Kivaa oli. Kiitos kaikille, ja Anulle erityiskiitos löpöstä ja Ilkkako ne mun taukojuomat makso, kiitoksia. Ens tiistakina mnäkin oon Alastarossa, et pukamapaikka on vapaa, jos joku ajeluita järkkää..:bye:
Kiitos vedosta Anulle ja peränpidosta Sikille :respect:
Mukavassa porukassa oli kiva ajella :orgmp:
Kuninkaantien ABCtä erkanin ja tulin tekemään päivän duunit :sad:
Taisipa olla kauden paras iltalenkki. :thumbup:
Ainakin toistaiseksi.
Kiitokset Anulle ja Sikille ja kaikille siltä väliltä.
Ja kiitos että niin monta hidastelevaa autoa oli poistettu häiritsemästä meitä. Saatiin ajella letkeää vauhtia.
Eli kiitos, tuollaista tahtoo lisää!
joo kiitoksia vain kärkeen ja perään ja kaikille siitä välillä, hienot mutkat ja ei tarvinnu palella :D
vaikka 23v asunu Sipoossa ja mielestäni tiedän kaikki tiet siellä niin silti tuli uusi tie taas tietoon sputsundista jalostamolle, tosin ei se mikään herkkupätkä ollu mutta kiva oikoreitti jos haluaa ajaa sputsundin tien kun tulee porvoosta kotiin päin, ei tarvii vetää edestakas samaa tietä.
hikoilu + mun ajohousut ei sovi yhteen, saumat menee takareisien kohdalla ja voi jummi että ne hiersi koko matkan :vi**ttaa:
kone puhaltaa toki kaiken kuuman vielä suoraan takareisille :bye:
Suuri kiitos veturille ja peränpitäjälle! Upeita mutkia täysin uusissa maisemissa. Kotipihaankin ajoin vielä ennen puoltayötä. Matkamittari näytti lukemaa 574,5km siitä kun työpaikalta n. klo 14 lähdin matkaan. Täytyy ehdottomasti tulla vierailemaan jatkossakin.
Kiitos seurasta. Lähettiin Boltin kanssa Kuninkaantietä Porvoon Shelliltä kun oli niin kuuma :sad:
Ensi kerralla loppuun asti :thumbup:
Kiitoksia Anulle ja Sikille mutkista oli varmaan tän kauden parhaat :jippikaijee:
On se vaan mukavaa hommaa. Kiitoksia kaikille seurasta. :thumbup:
Starttaako Hesan Hitaat heinäkuussa? Pitäis jossain päästä näyttäytymään, ku on tullut hankittua kaapillinen uusia vermeitä.