Ku tätä ketjuu nyt tarkkailee, niin on pakko päästä mukaan. Pitää sopii huomenna (tänään) muiden kanssa, et en sit vaan tuu sunnuntaina, tai sit niinku ajeluiden jälkeen kyllä.
Printable View
Mukana.
Hep!Siis ajamaan,en syömään...
Huonolta näyttää, ei pääse, traktorilla vaan pitkin perunapeltoo :itkupilli:
Ilta-ajelulle täytyy silti yrittää päästä :orgmp:
Vielä on hieman fifty sixty pääsyn kanssa, mut ilmestyn paikalle jos kaikki onnistuu..
Ja pöytävarausta ei tarvitse, kaippa sitä jotain ruokaa löytää, jos matkaan pääsee.
Juu, mukana menossa kohti länttä.:orgmp: Syöminen jääköön väliin tällä kertaa, jos vaikka eläis huoltiksen pulla & kahvi linjalla.
Joku 15-20 meitä näyttäis tulevan, aikas optimaalisen kokoinen porukka :)
Vahvistus. Mukana, ainakin tonne n. kolmeen asti. Sit pitänee erkaanutu duuniin.
Mistä lähtö olis? Ja vastaus suomeksi kun en puhu helsinkiä. Ehkä vois olla mukana:thumbsup:
pärjääkö ilman rengaslämppäreitä?
Sorry jätkät, Lahnus on tällä kertaa paras johon pystyy venymään :)
Eli lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 10:00.
Jos toi Lahnus tuntuu ylitsepääsemättömältä, niin eka tauko on Saukkolan St1:llä. Jos tuutte mieluummin tuolta mukaan, niin kannattaa olla paikalla klo 11:00.
Kovasti puntaroin taas tätäkin pitkää PK-ajelua, mut tällä kertaa taidan jättää väliin vaik PK goes East olikin siisti reissu. Pitäkäähän hauskaa! Jos sitä enskesänä uskaltais useemminki osallistua näihin isompiin PK reissuihin. :thumbup:
Jooo.... lähetään kokeilee. hep
Aamu unisena tulen letkaan siis Saukkolasta!Jos mua ei näy niin menkää ilman mua,olen ajoissa jos olen...Pidä Vmatti mulle paikkaa?
Prkles, ei kyl uskalla lähteä tolla takarenkaalla.. Eikun vaihtamaan.
Tulossa ollaan.
Shellillä nähdään :orgmp:
Livistin Siuntiosta jo kotio, joten tänx. Sauna ei ollutkaan lämmin, joten nyt vaan tikkuja raapimaan.
Ihan loistokeli ja loistosettii. Mukana näytti olleen tuoreita naamojakin, loistavaa sekin :thumbup:
Siellä oli kuulemma yksinäinen matkabemu etsimässä seuraa, liekö löytänyt?