Mietin ihan samaa, mutta onhan tässä ny vielä aikaa osallistua. Ei muuta ku rohkeasti kaikki CB1R omistajat osallistumaan, ni vietetään rempseä vkl himoksella.
Printable View
Itsellenikin näyttää ajankohta sopivan mainiosti. :bisseä:
Olikos tarkoitus aloittaa jo perjantaina vai vasta lauantaina? Saattaa tulla ongelmia ehtiä paikalle perjantaina järkiaikaan... Ajatus oli kuitenkin nauttia se 300-400km suuntaansa mutkaa eikä painaa konetietä pää vinossa. Lähtö saattaa onnistua vasta noin kello 16.00-17.00 perjantaina.
Oma lähtökohtani on jättää avec hoitamaan lastamme kotiin :grin: mutta kai lapsen hoitoonkin saa, jos kaikki muut meinaa rahdata ongelmia paikalle!:jpstyle:
Avecista sen verran, että mulla ei oo ees tappeja kyytiläiselle ;) mutta mukaan saa tulla omalla pyörällä, jos niin päätetään...
Päivämäärä on nyt kalenterissa, mutta varmasta osallistumisesta on liian vaikea vielä tässä vaiheessa sanoa. Yritys kuitenkin kova, ois hienoo saada mahdollisimman monta pyörää ja pyöräilijää paikalle! :orgmp:
Hieno homma ! ! Messissä ollaan jos päivät vaan natsaa :WAZAAP:
No herätetääs aihe talviunilta... Nyt kun CB1000r Topicissa tuntuu uusi veri virtaavan, niin olisko uusilla ko. Honda mallin omistajilla kiinnostusta kyseistä tapahtumaa kohtaan? Niin ja vieläkö REQ on cb:n omistajana, kun pyörä oli ainakin jokinaikaa sitte myynnissä?? Mietin vaan topicin päivittämiseen liittyviä asioita.
Vissiin vielä porukka talviunilla, kun aktiviteetti aika matalalla... Onko tilausta enää ko. Tapahtumalle? Mökin / leirintäalueen vuokraamista kun ajattelin... Joku leirintäalue olis varmaan paree, ni ei tarviis vuokrata kallista mökkiä useilla sadoilla euroilla, vaan jokainen voisi itse homata itselleen mökin tai telttapaikan leirintäalueelta reilusti edullisemmin. Nyt kaikki uudetkin cb:n omistajat mukaan, ni saadaan kautta-aikain eka CB1R miitti pystyyn!!
ReQ ei enää ylläpidä Ko. topiccia pyörän myynnin ja kiireidensä takia. Lupasi ilmoittaa modeille että siirtäisivät ylläpidon minulle.
Viisainta olisi kai jättää tälläkertaa järjestämättä koko tapahtumaa erittäin vähäisen osanottaja määrän/kiinnostuksen takia, vai onko muita kiinnostuneita kuin minä?:blink:
Jos nyt jo näin hyvissä ajoin alettais miettimään keväälle miittiä mikä viime kesänä jäi toteutumatta niin joskos se ehkä toteutuisi?! Elikkä brothers ja sisters....
Vois olla jokin päivä miittinki ihan poikaa..