Lainaa:
(Italowestern @ Elo. 27 2011,18:53) kirjoitti
Lainaa:
(Tylyttäjä @ Elo. 27 2011,18:16) kirjoitti
Kyllä nuo bensan vanhenemisjutut yhdessä talvessa ovat täysin liioiteltuja. Itse tankkasin vuonna 2009 ja samoilla bensoilla gixxeri käyntiin muutama viikko sitten. Akku piti uusia, mutta n. 3 vuotta vanhoilla bensoilla lähti kuin palmun alta ja kävi ihan normaalisti.
Yleensä tahtoo olla kaasaripelejä joissa nämä ongelmat ovat muka bensan kanssa. Niissä tiivisteet yms. kuivuvat ja sakkaa jää suuttimiin jne..
No johan on melkoista bullscheissea sulta. En olisi odottanut että teet noin hätäisiä johtopäätöksiä.
http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/pftroest.gif
Mullakin oli 2009 laitettua bensaa ja kone käynnistyi hyvin keväällä 2010. 2010 laitetulla bensalla taas ei. 98E.
Muuta eroa olosuhteissa ei ollut ja akku oli kunnossa. Kone käynnistyi välittömästi kun uudet sopat oli kaadettu tankkiin vanhojen sekaan.
Näitä juttuja on jauhettu ties kuinka kauan. Ei se nykybensakaan ainakaan yhdessä talvessa mene miksikään. Jo vuonna 2009 on bensassa ollut etanolia. Kaverilla seiso just viime talven 95 tankissa, ja lähti keväällä ihan normaalisti.
Oon jo aikaisemminkin sanonu että voin tulla vaikka 20km säteellä hakemaan kaikki epäkurantit yli 10 litran bensaerät veloituksetta. Voin sitten itse ajella niillä..
Muuten, tuo M5 seisoi 2010 marraskuussa tankatulla 98:lla koko talven. Toukokuussa ajoon. Lähti käyntiin kun palmun alta, tosin alkoi kyllä myöhemmin pätkimään, joka taisi kuitenkin johtua kosteudesta puolien alueella (koska uudet bensat eivät auttaneet, lähti toimimaan myöhemmin kun kosteus oli päässyt haihtumaan).