(bolt on @ Heinä. 14 2011,11:45) kirjoitti
Vastaan tässä heti jyk4:jän heittämään epäilyksen varjoon,kieltämättä kun heittää kommentin 500000 km ilman kaatoja,kuulostaa omahyväiseltä.Tosiasia on että se vaatii myös hyvää tuuria.Kaikken ei voi itse vaikuttaa.On toki ollut tiukkoja tilanteita,eturengas tyhjäksi kaksi kertaa vauhdissa ja koreografiat sitten ehkä tuurilla pystyssä pysyen, kerran takarengas tyhjäksi 100 km vauhdista ja speedwaytyyliin penkalla kaksi päällä mutta ei kaaduttu.Ennen sisärenkaattomia ilmat lähti kerralla,nykyiset paljon turvallisempia.Kerran hirven peräpäästä väistö karvoja hipoen.Useita kertoja on autolla yritetty ajaa päälle tahallaan 80 luvulla.Ajan sateisella kelillä hiljaa kurvit kun märällä ei näe onko tiellä öljyä.En mielelläni aja sateella pimeässä metsäaluella hirvien vuoksi.En luota muitten tielläliikkujien liikennesääntöjen noudattamiseen.Minulla on renkaiden reunoissa se viimeinen sentti käyttämättä kun en tykkää konttaamisesta.Joskus siellä kurvissa on hiekkaa tai jotain muuta.Myönnän,huonommalla tuurilla olisi voinut jotain käydä.Yritän ainakin omalla ajotavallani olla sellainen että en aiheuta ikäviä yllätyksiä muille tielläliikkujillä erityisesti silloin kun liikennetiheys on suuri.Minun suosikkitie mutkittelee sopivasti peltomaisemassa jossa ei ole pimeitä kurveja.Ja joskus täytyy ajella hiljempaa että ehtii katselemaan maisemia,niinkuin nyt toukokuussa dolomiiteilla ja ranskan alpeilla.Sillä ne pojat ajavat kovaa mutta kyllä ne konttaavatkin.Kahdessa viikossa näin kaksi kolaria juuri tapahtuman jälkeen,toinen kuoli laakista,suoraan kivivalliin.Joten malttia ja ja hyvää tuuria,sitä me kaikki tarvitsemme