Lainaa:
(Birke @ Elo. 16 2010,20:20) kirjoitti
Lainaa:
(scuuba @ Elo. 16 2010,20:11) kirjoitti
Lainaa:
(Birke @ Elo. 16 2010,19:56) kirjoitti
Toissa viikonloppuna Kemorassa alkoi häiritsemään oman ajon ja lähinnä ajoasennon jäykkyys. Välillä havahtui itsekin kun puristi tangosta rystyset valkoisena. Piti hokea koko ajan rennosti, rennosti.. Myös polven saaminen maahan tuntuu jotenkin vaikealta. Ajoin kierrostolkulla useassa setissä parin saman pyörän perässä samaa tasaista vauhtia. Edellä menevät sällit vetivät smoothisti polvi maassa karusellin ja sen jälkeisen vasurin. Itsellä tuntui, että vaikka kuinka yrittää vetää rennosti ja roikkua, niin ei...
Riippuu myös jonkin verran mopon mittasuhteista vs kuskin mittasuhteet vs ajoasento.
Kuva voisi auttaa arpomista jonkin verran.
Tuolta mun profiilista löytyy suuntaa antava kuva. Kemoran karusellin jälkeisessä vasurissa mennään.
Ton kuvan perusteella pää/yläkroppa liian keskellä, sisäkäsi/olkapää liian jäykkänä(?), ja mutkavauhtii liian vähän/mopo liian pystyssä. Eli perus mutkajäykistelyy tjsp kuten itsekkin sanoit. Tarvis päästä livenä kyttäileen jotta sitten taas osais arpoo mahdollisii syitä tohon jäykistelyyn.
Mahdollisii syitä voi olla esim; jalkoihin tuijotus, hidas tai aikanen taitto, mutkaan valutus, moottorijarru apeksiin, vedon puute mutkassa, ajolinja, ajoasennon muutokset mutkassa, tuen puute, jne.
(Jaa että mistä-kö Tiedän, no siitä kun olen itse tehnyt ihan samoja virheitä samalla seurauksella...)
Mut muuten toi kuva näyttää ihan ok, ei mitään suurempaa hasardia. *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/biggrin.gif