Lainaa:
(tidnab @ Elo. 10 2009,09:00) kirjoitti
Lainaa:
(jr66 @ Elo. 10 2009,00:13) kirjoitti
Lainaa:
(GoA @ Elo. 09 2009,23:54) kirjoitti
Lainaa:
(jyk4 @ Elo. 09 2009,23:33) kirjoitti
Mullakin kokemukset osoittaisi että reilusti painetta (ainaskin 3 bar) takaa renkaalle pitkää ikää..
Nimimerkillä pilot road 2, 14 000km takarenkaalla takana ja 4.5mm pintaa jäljellä. reilut 3 bar tullut pidettyä painetta. Ja ei lipsu 90hp takarengasteholla edes sateella ykkösellä täyskaasukiihdytyksessä.
Erikoinen ajotyyli jos ei pidot katuajelussa riitä ja pitää laskea paineet valentino rossi-tasolle
Miten ihmeessä mä saan mun PR2 sutimaan sateella ykkösellä ja kakkosella? Kolmosella en ole uskaltanut enää koittaa kun kakkosellakin oli vauhtia jo 100 ja ohittamassa kun pito karkas perästä. Ja tehoa vain se 100.
Takajousi tai iskarin puristusvaimennus liian tiukalla ?
Tuskin tuo Zetassa voi olla liian tiukalla, muutenkin liian löysä alusta.
Kai sen PR2:n saa sateella luistamaan, kun yrittää, mutta ei oman pyörän ~130hp takapyöräteholla ainakaan vahingossa lämpimällä renkaalla luista. Radalla saa mutkasta ulostulossa tietty luistamaan melkein renkaalla kuin renkaalla, jos liikaa avaa, mutta vähän tämä luistelujuttu nyt muistuttaa Esson baarin puheita.
Ei kyllä mitään esson baarin juttuja ole. Aloittelijana sen pienen muljumisen/hakemisen/lipsumisen mitä nyt onkaan kokee vain hieman pelottavampana.
Edelleen märällä asvaltilla PR2 takanen kyllä sutii mulla suoraankiihdytyksessä n. 8000 kierroksessa jossa tulenee se vääntöhuippu.
Mitä Su lipsumiseen tulee niin kyseessä ei ole mikään powerslaid tjsp. Rengas vain tuntui hieman muljahtavan takana vaikka kyseessä oli kuiva, puhdas ja lämmin asvaltti. Myös perässä ajanut kaveri sen näki. Tiedä sitten mikä sen tekee mutta meinaa säikäyttää uudemman kuskin kuitenkin. Samallalailla joskus etunen muljahtanut vaikka asvaltilla en nähnyt mitään mahdollista aiheuttajaa.
Tiedä sitten onko tuo renkaan normaalia hakemista ja pitäis antaa painaa vaan kovempaa ja kokeilla pysyykö, ei vaan meinaa uskaltaa kun miettii että vauhtia vaikka vain 60 mutta puut heti tien sivussa..
JR: Ei mitään havaintoa, laittelin vain summanmutikassa isommalle kun kerta kevyelläkin jampalla saa olla jo 4 defaulttina.