Lainaa:
(Repa @ Huhti. 01 2009,17:57) kirjoitti
Eli kyllä minulle herää ainakin kysymys "wanicon"
a) osaamisesta
b) tarkoitusperistä
mollatessaan bmw:hen tehtäviä huoltoja.
t. Repa
Terve Repa,
tässä lyhyesti vastaukset mieltäsi askarruttaneisiin kysymyksiin. A) ajokokemusta löytyy karvan alle 20v. kuudella eri pyörällä ja neljällä merkillä.
Huoltokokemusta ei ole kertynyt paskaakan, koska pyörät on uutena hankittu ja myyty alle viiden vuoden käytön eteenpäin.
Eli osaamisen puolesta kuulun varmaankin siihen heikoimman kolmanneksen häntäpäähän. Mutta meitäkin on jo nykyisin noin 50.000 eikä meille ole omaa palstaa siksi satunnaiseti tulemme kertomaan mielipiteitä näille pro palstoille. Vastailen ainoastaan silloin kun huomaan, ettei kysyjällä ole kovin montaa viestiä saldossaan.
B)
Ensimmäinen "mätä omena" korissa oli tämä BMW:n hankinta. Ja muuten ensimmäinen kerta kun jouduin mihinkään mopoilua koskevaan vaivaan netistä apua hakemaan. Ikäväkseni huomasin, että bemarikuskien merkkiuskollisuus on niin fanaattista, ettei edes pyörän selkeitä puutteita haluta myöntää. Tais olla ainoa nimimerkki "köpi" joka antoi silloin asiallisia vastauksia. Enkä minä mollaa bemariin tehtäviä huoltoja vaan haluan antaa vinkin niille jotka ovat yhtä kädettömiä kuin minä. Säästyy aikaa ja hermoja, koska rahaahan bemarikuskilta löytyy, eihän se muuten Bemulla ajais....
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif