Lainaa:
(Goofy S @ Maalis. 19 2009,23:58) kirjoitti
Eikö Heebo katso elokuvia?
Katsoin aikaisemmin, mutta sitten keksin, että kun ottaa vaikka pullon tai pari absinttia niin voi tehdä itse elokuvan joka on yhtä aikaa silkkaa kauhua, parodiaa, komediaa ja tragediaa, jopa luontoelokuvasta käy. Romantiikan nälkäisille suosittelen jotain muuta näytelmää kuin absinttikeiun paluu, osa II.
Nykyisin lapsille opetetaan Rovaniemellä ja Pukinmäen ala-asteella vertauksen rutto vai kolera sijaan vertausta antaisitko apinalle käsikranaatin vai kyläpäällikölle absinttipullon.
Yritin katsella ensin prosessin saloja, sitten unta mutta kun unikaan ei tule, niin ääni päässä pakotti tulemaan tänne tämä on hauskaa. En muista onko minulla aikoihin ollut näin hauskaa selvinpäin. Typerästä harrastuksestani johtuen joudun nykyisin olemaan aivan liian usein selvinpäin, joten siksi täällä. Jos joku keksisi minulle fiksumman harrastuksen kuin moottoripyöräilyn ja toisi paljon taikajuomaa, niin lupaan poistua täältä ja kirmailla pitkin ketoja ja rantoja etsimässä veneiden alta juttukavereita itselleni.
Voi kun joskus koittaisi se päivä, että samassa viestiketjussa olisi näiden vuosien parhaat kirjoittajat. Mätis ja ystävänsä p-pompperi wgi-tarinoineen, saukkokoiramies ja alppien ylittäjä VPN Söhmistä, Legenda, RämäC, Naukkis ja muutama muu joka-alan yliasiantuntija, niin siitä saisi sellaisen all stars-ketjun, ettei riemulla olisi rajoja. Ja niin, herra Caps Lockin meinasin unohtaa ja skyllemiehen tovereineen Söhmistä. Ehkä joskus tuo päivä koittaa, se olisi auvoinen päivä, kaikkien päivien äiti, viestiketjujen isoisä. Siinä röökihymiöitä lentäisi ja jos jotakin ketjun lukijaa, kirjoittajaa tai hänen sukulaistaan ei olisi uhattu tappaa, haastaa painiin, turpaanvetokilpailuun tai muuhun miehiseen koitokseen, niin se olisi vain tilastollinen virhe.
Siis nöyrä pyyntö illan päätteeksi. Herramme Jeesus. Vaikka et ole vielä tullut odotteluistamme huolimatta, niin palkitse uskollisin kannattajasi. Anna tuon päivän tulla ennen kuin absinttikeiu vie minut ja vouti koneeni. Oi, toteuta toiveeni, ei minulla muuta olisi, lämmin asunto on, homeista leipää kaapissa ja janoisia ystäviä. Tuon kuitenkin vielä nähdä haluaisin, eihän se paljon pyydetty ois? Aamen.
Jukka