Lainaa:
(petrik @ Heinä. 29 2008,12:55) kirjoitti
Tyly - en ole ollut väärässä etkä sinä oikeassa, muistan hyvin yhden keskustelun jossa tuollaista väitit - lopettaisit jo asioiden kärjistämisen. Mielipide-eroja meillä on, mutta ne eivät ole vääriä tai oikeita.
En vaan jaksa väitellä itsestäänselvyyksistä koska tietotaito eri ihmisillä voi olla ihan eri asioista ja eri tasolla. Samoin en halua julkisesti arvostella kolmannen osapuolen tuotteita tai tekemistä tällä palstalla peläten seuraamuksia. Lisäksi koska tällä palstalla selvästi sallitaan ns. thread hijacking menettely niin tänne kirjoittaminen on turhaa kun asioista voidaan vääntää ja kääntää vaikka mihin suuntiin. Edellisistä syistä johtuen en tällä hetkellä aktiivisesti seuraa tätä palstaa vaan kaikki täältä tulevat viestit menevät suoraan roskapostiin.
Mutta toivottavasti voidaan keskittyä oleellisempaan ja joskus pääset paikalle johonkin näistä tapahtumista AJAMAAN niin silloin voidaan keskustella asioista naamatusten - JULKISESTI tai pienellä porukalla. Mulle sopii esim Joensuu hienosti, tosin säävarauksella - eli sateen sattuessa tehdään jotain muuta kuin seisotaan radan varressa.
Aika järjetön lähtökohta tuo että ajetaan kadulla - ihan mielipuolinen ajatus, jollei kyseessä ole "all in" pokerin peluu jolla yritetään saada vastustaja luovuttamaan. Toisaalta jos ei ole sopivaa korttia niin sittenhän ei ole mitään menetettävääkään.
Nyt taas harmittaa kun tuli edes avattua koko moottoripyörä.org. Laitan sen seuraavaksi firwallissa kiellettyjen saittien listalle niin ei tule vahingossakaan katsottua tänne.
Kyllä ajattelin edelleen välillä vastata, jos huomaan, että joku jakaa väärää tietoa.
Yksi esimerkki. En tiedä, miten tämän suuri yleisö ymmärtää.
Minä kirjoitin toisessa topikissa:
Lainaa:
kirjoitti
Commanderilla pystyy myös säätämään pyttykohtaisesti.
Ja vastasit suoraan minulle, tuohon ko. topikkiin kirjoittamaani yhteen ainoaan lauseeseen:
Lainaa:
kirjoitti
Ei muuten tyly pysty kommarilla säätämään noita eri karttoja puhumattakaan pyttykohtaisista eroista eri kartoilla ja kierrosluvuilla - vaikka tyhjäkäynnin pyttykohtaisen trimmin sillä pystyykin tekemään.
Totuushan oli se, että PC:llä voi säätää pyttykohtaisesti TPS/RPM -kartan. Mielestäni tuossa sen kyllä kielsit, tai väkisin siitä jää ainakin se kuva.
No sovitaan vaikka petrik sitten niin, että sinä et ole koskaan väärässä, vaan moni muukin (minun lisäkseni) on sitten ymmärtänyt kirjoittamasi väärin.
Etkö ole koskaan ajanut kadulla reippaammin? Ei se nyt mikään järjetön ajatus ole, ja uskon monen tehokkaamman pyörän kuskin kiihdyttäneen usein kaasu pohjassa kadullakin sekä ajaneen mittarin tappiin. En usko, että sinäkään olet aina malttanut kadulla.. Tekopyhyyttä, jos näin väität *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...icons/wink.gif
Jos aikuisia ihmisiä alkaa oikeasti prätkistä, rakentelusta ja ajelusta kirjoittelu kovasti ahdistamaan, niin kannattaa miettiä uudestaan, että onko se nyt sittenkään niin vakavaa? Niinkö vakava on asia, ettei kestä vasta-argumentteja välillä lukea, vaan mieluummin sulkee koko forumin *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ons/tounge.gif
Kyllä sitä pientä piikittelyä pitää kestää, jos kerran on varaa piikitellä muitakin.
Minua ei Petrik enää ihan hirveästi kiinnosta se radoilla notkuminen, sen takia en ole siellä käynyt. Eikä ole kyllä vuoteen ollut siihen sopivaa laitettakaan ehjänä. Sen verran tuli jossain vaiheessa käytyä, että riitti tällä erää mulle. Ehkä joskus vielä. Hyvän kuvan kuitenkin sain siitä, että mikä on vaikeaa ja mikä ei.