Jos se virago oli niin kannattais naarata töölönlahti.
Printable View
Jos se virago oli niin kannattais naarata töölönlahti.
itse tänne villiin länteen muuttaessa ostin varuilta xenan jarrulevylukon.. No ensimmäisenä yönä heräsin joskus kahden aikoihin, kun ikkunan alla oleva pyörä alkoi vinkumaan. Kävin kattomassa, eikä mitään näkynyt.. Nukahdin ja taas joskus kolmen maissa vinkuminen alkoi. Sitten päästin koiran irti ja kävin tutkimassa lähipusikot löytyykö mitään.. Ei mitään. Tästä sitten päättelin, että ehkä tämä xenan 70 euron hälytinlukko on perseestä http://www.moottoripyora.org/iB_html...2ass_1_prv.gif
Seuraavana yönä satoi vettä ja hälytin huusi kymmenen minuutin välein vaikka vaihtelin asentoa siinä levyllä.. Lukko lähti ja pyörä oli rauhassa. Alkoi nimittäin jo pelottaa, että hälärin ääneen vittuuntuneet naapurit käyvät potkimassa pyörän..
Ihme rahastusta kyseinen lukko, nimittäin kestää nostaa pyörä jalalta pystyyn ja vähän pomppia päällä ennen kuin hälyttää, mutta sitten noita virhehälyjä tulee jatkuvasti.
Lähinnä varmaa sen takia ku varkauksiksi ilmoitetaan pienet ja isot varkaudet... Tossaki vois olla joku toleranssi että varastetun omaisuuden arvon mukaan tulis sakot/vankeus... mut sit jos pikasesti lainaat faijas autoo ja faija soittaa poliisille ja ilmoittaa sen varastetuksi, ni onko se ny sit järkevää, että oma poika sais syytteen auton lainaamisesta, jonka isä on asiasta tietämättömänä tulkinnut varkaudeksi?Lainaa:
(suzufani @ Elo. 29 2007,10:30) kirjoitti
Mutta siis todellakin, jos varastaa jotain arvokasta joka ei todellakaan kuulu omaiselle, niin vankilaan vaa. Ei niiltä varkailta kuitenkaa korvauksia irtoo ku varastavat ilmeisesti juuri siks ettei niil ole rahaa.
Säälin sitä, joka mun pyörän yrittää viedä jos sen huomaan. Pidän kultaa sen verran hellästi, että en takaa mitä tekisin jos varkaan itse teosta saisin kii.... Lasaretti vois kutsuu poikaa jossei se taskuasetta omista. Kävisin jälkeenpäi nauramas sairaalahuoneessa makeasti.