Kaikissa ei ole ollut edes sitä, ja se on kahvan etäisyyssäätö, eikä "esijännityksen" säätö kuten vaijerikytkimessä. Kuten sanottu, sillä kokemuksella mitä mulla on kytkimistä, ottaisin paljon mieluummin vaijerikytkimen.
Luulis, että näissä pyörissä missä on paljon tehoa, on myös jäykät kytkinjouset. Kuitenkin, tossa omassa pyörässänikin on pirun kevyt vaijerikytkin. Kaikki nestekytkimet on ollu jäykempiä mitä olen testannut (vaikka ollu tehottomampia mopoja), joten ei sillä nestekytkimellä ainakaan kauheesti kevyemmäks kytkintä saa *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...icons/wink.gif
Omiin kokemuksiin perustuen ja sivusta kun olen katsonut, niin paljon enemmän porukalla on ollu ongelmia nestekytkimien kanssa. Millon falskaa ja millon on ilmaa, pitää ostaa korjaussarja, eikä saa säädettyä mieleisekseen. Ei hyvä..
Viimeks kun ittelläni oli käytössä pyörä, jossa oli nestekytkin, oli taas ongelmia. Aprilia RSV 1000 R Mille vm. 2004 oli kyseessä. Sinne meni ilmaa, sai ilmata n. viikon välein. Kuulemma uudessakin mallissa _edelleen_ sama ongelma. Lisäks se kytkin oli vittumaisen jäykkä. Se oli huono yhdistelmä, jäykkä kytkin, ja motti jota piti vaihtaa koko ajan. Perkele että oli käsi kipee jos joutu kaupungissa ajaa...