Itse hankin LT:n keväällä ja olen sillä ajanut reilut 11 000 km. Kaksi ärsyttävää piirrettä on yli muiden.
Vilkut, ja varsinkin oikealla oleva palautus, ovat hankalat. Toinen asia, jolla mielestäni on jopa merkitystä, on kuljettajan jalkatappien sijainti mielestäni liian takana. Tosin siirtosarjoja on saatavilla, ja penkin nosto myös etuosastaan auttavat, joten tätä henkikökohtaista haittaa voi hiukan lieventää.
Itse en koe hitaan ajon jäykkyyttä niinkään ongelmaksi, siihen tottuu kyllä eikä normaalikokoiselle ole mikään iso kysymys. On hyvä muistaa, että se on vain hyvien ajo-ominaisuuksien kääntöpuoli.
Itse pidän LT:llä ajamisesta mutkateillä aivan älyttömästi. Ajoasento on kunnollinen, kädet helppo pitää rentoina ja saat oikeasti ajaa pyörän kaarteisiin ja ulos. Jos on mahdollista niin käy ajan kanssa kokeilemassa sopivilla teillä. Itse kävin radallakin kokeilemassa, eikä lavetin vauhti herättänyt pelkästään huvitusta, keskituen kipinäsuihkut kylläkin. Muistettakoon kuitenkin, että kyseessä on matkapyörä.
Muita hyviä puolia on sitten runsaasti, mutta niista suuri osa on jo lueteltu ja niissä olen muiden kirjoittajien kanssa samaa mieltä.
Iku
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/biggrin.gif