(jonyman @ Helmi. 04 2007,13:30) kirjoitti
Itse en ollut tyytyväinen messuilla Reliatecin osastolla saamaani palveluun.
Kysyin paikantimista, joka kestäisi talvella pakkasta moottorikelkkakäytössä, sillä samaa laitetta voisi käyttää sitten kesällä moottoripyörässä.
Nainen ei tiennyt laitteista. No ei siinä tietenkään mitään, mutta siinä takana oleva mies tiesi kertoa, että sellainen laite on Garmin Zumo. No kiva, että sain edes laitteen merkin ja mallin selville, mutta olisi siitä ollut kiva tietää myös enemmän, mutta kaverilla tuntui olevan jotain tärkeämpää tekemistä siellä taustalla (olisiko järjestellyt jotain tavaroita)
No ei tässäkään tietenkään vielä mitään, mutta olisivat voineet opastaa minut kohteliaasti NavCor osastolle, josta olisin saanut varmasti tarvitsemani tiedot.
NavCor osaston huomasin itse vasta kotona plärättyäni tuota messuopasta (oma mokani tietenkin tämä)
Toivoisin pikkaisen aktiivisempaa asiakaspalvelua messuosaton pitäjiltä, vaikka tiedän itsekkin kokemuksesta, että 3 päivää messuilla on todella raskas ja väsyttävä pesti. Mutta asiakkaita palvelemaan ja myymään sinne on kuitenkin lähdetty, joten kyllä se pitäisi hoitaa 110% otteella.
Saanhan minä laitteesta itse etsimällä tiedon, mutta todennäköisesti ostan sen jostain muualta.