Lainaa:
(jarijii @ Loka. 18 2004,23:00) kirjoitti
mulla on vm90 vanha VÄINÖ 70heppa 124nyytonin vääntö mennäänkö koittamaan kiihdytystä suurimmalla vaihteella vaikka 60-160 ja katotaan se jälkeen saldot mitä veikkaatte kuinka siinä kävisi kirjoitelkaa mä tiedän jo vastauksen
Olen kansassi samaa mieltä, alitehoset paskat ovat asia erikseen, eikä niistä pitäisi tässä yhteydessä puhua lainkaan.
Tämän kirjoituksen pointti ei ollutkaan suuri teho. Jos tehoa haluaa, niin siihen löytyy eri lähtökohdat kuin 600 cc moottori. Pointti oli, että jaappanin poika on ruuvannut ilmoitetun tehon irti noin pienestä moottorista ja erityisesti se, että kasvua edelliseen malliin on YLI 10 hv, mikä on mielestäni noilla kuutioilla ja edellisen moottorin kehitysasteen tietäen aikas paljon.
Ja toi pyörä ei oo tehty mihinkään suurimmalla vaihteella suoraan kiihdyttelyyn, jos olisi niin se olisi samanlainen vessa kuin ne muutkin siihen hommaan tehdyt. Ja jos siihen laitetaan semmoset välitykset, että se kelaa huippuja sen 160 kmh niin on todellakin aika selvää miten ehdottamassasi "kisassa" käy *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/bowdown.gif