Taisi sade tulla sieltä Kirkkonummen suunnalta, kun ei kotimatkalla mitään kauheaa sadetta ollut. Kotona jo tovin lorvittua alkoi vasta satamaan kovemmin.
No sen se kesä kuivaa minkä kevät kastelee... vai miten se meni..
Printable View
Taisi sade tulla sieltä Kirkkonummen suunnalta, kun ei kotimatkalla mitään kauheaa sadetta ollut. Kotona jo tovin lorvittua alkoi vasta satamaan kovemmin.
No sen se kesä kuivaa minkä kevät kastelee... vai miten se meni..
ORG ale toimi nyt mallikkaasti. Kiitos siitä GuessWho+Teboil. Ja noista tikkari/hitaat letkoista ei näköjään kannata puhua etukäteen mitään. Monta veturia ja sovittiin, että kukin heittää letkakutsuja foorumille silloin kun itselle sopii.
Onneksi ongelma on tietyllä tapaa positiivinen. Nakertaishan se enemmän, että kukaan ei jaksais lipittää tikkaria tai ylipäätänsä veturoida letkoja [emoji106]
Mua vaan vähän nakertaa kun Tiistaina pyörä huollossa niin jää tää väliin, Maanantai olis sopinu täydellisesti. :hanuria:
No tuleehan noita muita letkoja sitten tulevaisuudessa...
^ No sulla sentään on yammu jo ajossa :thumbup:
Meikäläisellä ollut vähän häpsäkkää viime aikoina eikä ole ehtinyt panostaa mopon laittoon kaikkea haluamaansa aikaa, niin sen takia en ole vielä tällä kaudella ajanut metriäkään. Ehkäpä seuraavilla käräjillä olen vähentänyt renkaiden määrän neljästä kahteen..
Saas nähä selviääkö tänään paikalle. Jos eksyn paikalle pyörällä niin täytyy lähteä 20 aikaan että kerkeää käydä viemässä pyörän vielä tallille ja suomen matsia kattomaan.
Olisiko tänään jo aika burnauttaa Tebarilla nuo ylitalviset varastorinkulat alta pois,
että saa uutta ja pehmoista kesäksi alle?
Taitaa jo pikkuhiljaa suuressa osassa kotiloitakin olla jo kesägummit, ni ei oo noi tietkään enää niin karheita.
HEP !
Mulla huomisen aamun ohjelma muuttui, ja saan kyydin lentokentälle--> tuun kahvittelemaan :jippikaijee:
Mä tuun, mutta en polta kumia.
Tulossa olen.
Mä vähän nuukailen saapumisellani ja vähennän rengasmäärän puoleen viime kerrasta ;)
Hiphei kotona vihdoin ja viimein.
Olihan meitä jotain 12 örkkiä ja melko tapahtumarikas ilta teboililla, kun siihen lukeutui hauskanpitoa, ihmettelemistä, pari ambulanssia, potilas, virkavalta ja varkaus (jonka tekijä joutui tilille teoistaan)
Säästääkseni lukijat ylimääräisiltä sydämentykytyksiltä (;)), niin me vaan juotiin kahvia. Eli ei negatiivista julkisuutta meidän osalta tiedossa :p
Pääsikö Wanico koskaan paikan päälle? Harmitti lähteä "aikaisin", mutta kerkesimpäs pelin katsomaan.
Eipä näkynä koko miästä.. missä lie.. :dunno:
Oli kyllä tapahtumarikkaimmat käräjät tälle vuodelle.
Kyy pihalla, Ambulansseja 2kpl, Securitas. Ja kirsikkana kakun päällä. Poliisi toi yhden miehen kassalle oikeen kädestä pitäen, kun oli ilmeisesti unohtanu maksaa bensat:grin:
Ja toinen lansseista oli ihan lääkäriyksikkö.
Vähän jo jännittää, että mitähän se huominen maantai-ilta tuo tullessaan. Ainakaan sadetta ei toistaiseksi ole tiedossa.
^ Ei savua ilman tulta!
Tai ehkä sittenkin, jos tuo wanico tulee Tebarille burnaamaan kumit riks raks pinoon. Toisaalta mehän ei olla aiheutettu yhtäkään tapahtumaa, vaan ollaan oltu ihan silminnäkijöitä. Tosin jokainen vastaa omista teoistaan.. :;):
Katotaan jos huomenna ei suunnitelmat muutu illasta niin voisi paikalle selvitäkki :jippikaijee:
Onko kukaan tulossa pakulla, jos pyörällä tulen paikalle ja tarvitsee kyytiä pois :thumbup:
Lähinnä meinasin sitä kun viimeksi siellä tuotiin esiin seikka että Harrikat tykkää jättää tielle :orgmp2:
Kyllä mä ajattelin pyörällä ajella poiskin mikäli sillä tulen paikalle. :jippikaijee:
No ei se ainakaan kokemuksen kautta tullut se kommentti.. tais olla enemmän kateellisten panettelua :)-
Niinku Chisukin lauloi kappaleessa Tie; "Sillä mitä tiellä tapahtuu. Se tielle jää" oli ajokkina sitten mikä tahansa. :grin: