Minä puolestani ajelin kohti Porin lentokenttää ja wanhojen pyörien näytösajoja :orgmp: Siellä muuten tulikin useampia morotuksia. Pyöriä oli paikalla mukavasti.
Printable View
Tais olharius jutailla kessulla sormi pystyssä vastaan kehällä, vihdintien kohtiilla?
Olitko se sinä kaverisi kanssa noin klo 18:30 vihdintiellä kalajärven kohdalla morottelemassa? Itse tulin mustalla zetalla vastaan ja punavalko r1 perässä.
Sinäkö ajelit Pellingin suunnasta Porvooseen, kohtasimme sen ysikymppisen mutkan liepeillä kuuden jälkeen.
Moro vaan, tultiin kakspäällä vastaan.
Janakkalassa, lähellä Suvirantaa tuli joku musta (Zeta?) mustilla kuteilla vastaan reippaasti orggimorotellen minua (SuperDuke) ja kaveria (Aprilia Tuono). Kellonaikaa en muista, mutta joskus viiden aikaan kai? Kuka tunnustaa? :grin:
Jep, minähän se. Komeat oli morot teiltä :orgmp:
Taas vähän jäljessä.. :grin:
Minen tunnusta tätä suoranaisesti, mutta Suvirannassa torstaina käyneenä täytyy kehua, että suunnalla bongattu kyllä monta erittäin selkeää org!morotusta, niin mennessä Lahdesta päin Riksun ABC:n kautta kahden, kolmen välissä kun myös kotiin taivaltaessani kuuden jälkeen. :bye:
On se kyllä uljas näky kun Siilinjärvellä aamulla heti seitsemän jälkeen sumun seasta tulee kolme pyörää jonossa vastaan, itse kylläkin olosuhteiden pakosta peltikuorissa. Ekana kustomi ja perässä kaksi nakua ja pohjoiseen suuntana. Piti ihan peukalo pystyssä huomenta toivottaa :thumbup: :thumbup:
Elämäni ensimmäinen orggimoro tuli tänään vastaan kun oltiin kolmen pyörän kulkueella menossa kohti motoristikirkkoa, jokunen kilsa Raumalta eteläänpäin tuli vastaan joku kyykkypyörä, olisko voinut olla cebari ja kuski veti näyttävän sormetuksen.... mahtoiko jopa olla keltaisen tai vaalean ruskeet hanskat kaverilla. Ite ajoin jonon viimeisenä banditilla...
Sinäkö tänään Vaajakosken motarilla neljän maissa pidit rohkeasti puolesi idioottimaisesti käyttäytynyttä kotilokuskia vastaan? Tuntomerkkejä punainen pyörä ja ruskea-musta takki kuskilla.
Kaikki kolme naista huusimme takana tulevassa autossa puolestasi :O Hatunnosto, itse en ikinä olisi uskaltanut pitää puoliani pyörän päällä tuossa tilanteessa!
Tuli jokunen sormimoro tänään vastaan akselilla forssa-somero-tammisaari-knummi. En hirmusesti laittanu tuntomerkkejä ylös, mutta minä olin mustalla pyörällä, mustissa vaatteissa ajeleleva, liekö joku tunnistaa. Motopoliisikin moikkaili, en meinannu eka ees morjestaa, mutta pakkohan se oli morjestaa takas =)
Olitko se sinä tänään mustalla Gixxerillä pyynikillä, jonka perään joku lenkkeilijä vilkuili? Arvoin siinä vaan moikkaanko vaiko en.. Tekee aina mieli vähän turhankin innokkaasti moikkailla sillon kun ei oo pyörä alla, mutta tajuan aina että ei ilman varusteita ja pyörää ole ihan normaalia heilutella vastaantulijoille. :D
Olitteko te (nelisen pyörää) ajotauolla Räyskälän liepeillä noin suunnilleen 16:34.15?
Olitteko te kaksistaan yhdellä kyykkypyörällä Hyvinkään Kaltevan tiellä noin suunnilleen 17:44:20?
Vastaanne tuli vanha punainen Honda kaksi päällä, asu+kypärä kuskilla neon-keltainen ja matkustajalla vaaleanpunaiset.
kuka tunnustaa ajaneensa porvoossa punaisella ducati monsterilla (tai vastaavan tapaisella) noin puoli kahdelta? tulin itse sinisellä 954:llä ja kaveri ajoi edellä bandiitilla :cruising:
Otetaanpa tarkennuksia, missä päin Porvoota? Itse olin liikkeellä punaisella Yamaha Bulldogilla jokseenkin noihin aikoihin Porvoon tietämillä joka saattaa tietyissä olosuhteissa sekoittua Monsteriin.
12:30 tietämillä KTM:n pukilta Olympiaterminaalin edessä vastaanotettu varmat morot.
Lauantaina klo 16.15 aikoihin tuli itäväylällä/porvoontiellä Porvoon suunnasta vastaan sormimoroja. Yhellä kuskilla tais olla valkomusta takki ja kyytiläinen oli takana. Toinen suorastaan heristi sormea :grin: mustassa takissa turkooseilla yksityiskohdilla...pyörien mallia en muistanu kattoa, eka oli ehkä Z750 ja tässä toisessa morotettiin pleksin takaa. Tuli siellä pari muutakin, mutta nämä jäi mieleen.
Olitko se sinä eilen, lauantaina siinä kuuden ja seitsemän välissä autoit meikäläistä pakkaamaan kauko-ohjattavan helikopterini Jätkäsaaren Verkkokaupan ulkopuolella? Hyvin ystävällistä, kiitos =)
Jokin hieno pyörä se oli en nyt kuollakseni muista/tunnistanut mikä. Oliskohan joku 4sylinterinen vähän pystympi yamaha/honda/suzuki voinu olla...?
Tuliko karkov kehä 3 vastaan harakan kanssa 17:50 tiksin liittymän kohdalla? Näin vain kypärän ja takin kaiteen takaa ja äänet muistutti supadukea :D
Olitko se sinä/te somerolla siinä joenrantaravintolassa vai mikä se oli, tossa kolmen jälkeen ajelin ohi..
Kauhea läjä moottoripyöriä oli parkissa huoltsikan pihalla.