Jos sää sallii niin viiden jälkee vois tänään ajella!
Muita?
Printable View
Ehkä pakko :/ huomenna ei kerkee sunnuntaina vois onnistua
Ajattelin huomenna lauantaina aamusta lähteen rykäseen Päitsin kierroksen ja poiketa Jyväskylään ihmettelemään ja kaffeelle. Onkos innokasta matkamotoristia messiin?
ps. mitens muuten; missäs päin nuo pikikset menee? Kaiketi tuota perinteistä itäpuolen pikitie "rantareittiä" pääsee vapaasti ajeleen.
Jep, länsipuolella Mökin, Järven, Surkeen ja Horkan Eekoot. Hauska yhdistelmä.
jaa..siis stadista lähden..
St1 mankki lähtö tänään 1.8 klo.14.00
Ajetaan 200-300km, vauhti on suurinpiirtein PK tyylistä. Eli melko reipas:orgmp:
Kolme...
Tuun käymään starttipaikalla kun on matkan varrella, kait sieltä saa kahvia... :orgmp2:
jooo
Kiitoksia ajoseurasta. 6 lähti ja 5 tuli maaliin saakka:thumbup:
Oli taas kerran hyvä reissu. :jippikaijee:
Mutkat toimi hyvin. Kiitos kaikille.
Täytyy laittaa kyypakkaus ea pussiin kun tuosta placebo geelistä ei ollut apua ampiaisen pistoon.
Kyy jos sattuu joskus kohdalle niin voihan sitä tarjota sillekin...
Kauppaankin ehdin :bisseä:
Onkos kukaan lähdössä tänään illalla ajelee? Itse lähdössä noin 17 martinlaakson suunnalta ja suuntana varmaankin Vihti/ Somero mutta avoinna kaikille ehdotuksille. Tai sitten voin hypätä jonkun perään.
Järvenpään St1:llä (Urheilukatu) olis tossa n. 45min päästä lähdössä pari mopotinta ajelee sopivan rauhallista mutta reipasta lauantai mutkaa. Jos joku on tulossa mukaan niin hihkaskaa viestillä ja että tarviiko mahd. odotella.
Noin 30min päästä kohti porvoota? Anyone?
Kolme mopoa lähtee Lahnuksen Shelliltä klo 16:30. Perään saa tulla ajelee. Vauhdin jo suurin osa tietää.
Vajaa 150km takas jo tavote 1900 eli ennen auringonlaskua.
Sunnuntaina 4.10. vois ottaa äkkilähdön, anyone?
Juu sopii. Monelta ja milloin (ei kauheen aikaisin pliis). :cruising:
Klo. 14-19 väli sopis tänne
Sori. Mulle tuli muita suunnitelmia...
Vieläkö huomenna on ajelulle lähtijöitä? Tänään hain uuden pyörän ja huomenna ois tarkoitus lähteä suhaamaan kun aurinkoa on luvattu ja melkeen 10c lämmintä.
Mä lähen mutta ei vielä mitään hajua mihin ja kuinka pitkäksi aikaa...
Olen kohta lähdössä ajeluun Espoosta! :orgmp: onko muita halukkaita tulla mukaan! :) nolla nelja viisi 275 97 97
Klo 12 Kehä Kessalta olis pari mopoo lähdössä viettää helatorstaita, ripeähköllä vauhdilla.