^Kiitos selvennyksestä, taisi tuo yhdessä viestissä käyttämäsi nopea sana aiheuttaa turhaa hämmennystä. Suosittelen silti, että yrität vaihtaa jonkun kanssa lipun niin, että saat paikan hitaaseen.
Printable View
^Kiitos selvennyksestä, taisi tuo yhdessä viestissä käyttämäsi nopea sana aiheuttaa turhaa hämmennystä. Suosittelen silti, että yrität vaihtaa jonkun kanssa lipun niin, että saat paikan hitaaseen.
F4 voisit myydä sen lipun mulle, niin ongelma on selvä :thumbup:
Moro!
Onko kaikki Motoparkin 7.6-8.6.2014 ratapäiväliput myyty jo näin nopeesti?? :bye:
Itse asiassa en löydä kaupasta ratapäivien puolelta yhtäkään myynnissä olevaa lippua mihinkään ratapäiviin.. :no:
Ainoastaan Posariin on lippuja myynnissä...
http://www.moottoripyora.org/kauppa tuolta löytyy
Ei näy yhtään mitään. Ilmeisesti jos ei ole orggilainen niin asiasta ei kerrota mitään, päivät vain ei näy?
Toistaiseksi näkyvät vain jäsenmaksunsa maksaneille.
Mistään en mitään tiedä, mut ei jäsenille tulee vasta myöhemmin myyntiin
Näin ihan untuvikkona kyselen, että mikä mahtaa olla 29.6 ahveniston ajoryhmien hitaus järjestys? Ymmärsin että hidas olisi hidas ja hidas II ns. keskiryhmä vai miten on asian laita? hitaimpaan oli tarkoitus ostaa ja ostin lipun hidas.
Hitaimmasta nopeimpaan: hidas II - hidas - keskiryhmä.
Ja mikäli tulet ensimmäistä kertaa radalle, suosittelen lämpimästi osallistumista
Ajotaito II- koulutukseen. Sisältyy hintaan, ja löytyy "Koulutusvalinta"-valikosta.
Mä olen ymmärtänyt että Ahvenisto on liian vaarallinen nopean ryhmän ajoon. Ei ole turva-alueita ja sitä kautta kysyntää nopeelle.
eli ostin sitten väärän mallisen lipun kun jotenkin järki sanoi hidasta hitaimmaksi, no mutta saako sen lipun vaihdettua jotenkin jos kyseinen päivä ja ryhmä hidas II ei ole loppuunmyytyjä.
Pakko kompata, että jotenkin itseänikin hämäsivät nuo hidas ja hidas 2 kategoriat. Luulin myös, että "hidas" olisi se hitain, vaiken mitään lippuja ko. viikonlopulle ole ostanutkaan. Voisko niitä muokata (ylläpito?) jotenkin selkeämmäksi. Esim: "hidas" ja "keskihidas" tms.
Päivä ei vielä näytä olevan loppuunmyyty. Kysy voivatko ratavastaavat auttaa.
ratavastaavat@moottoripyora.org
Alkukauden ratapäivien liput on nyt myös ei-jäsenien ostettavissa orgin verkkokaupassa.
Voisko joku jeesata, että missä nuo ostetut liput pitäis näkyä tällä hetkellä. Kun kauppa oli vielä erilainen sain siirrettyä ostetut liput toiselle nimimerkille kaupassa, onnistuuko tällä hetkellä. Kahdesta maksetusta lipusta on vielä saamatta sähköpostivahvistuskin vaikka rahat menneet tililtä...
Ei voi siirtää suoraan jos olet ostanut ne kaupasta jossa liput on tällä hetkellä myynnissä. Jos myyt lippusi eteenpäin, niin laita viesti jossa kerrot kuka myy ja kuka ostaa (nickit ja oikeat nimet) osoitteeseen ratavastaavat at moottoripyora.org.
Uudesta kaupasta ostetut liput näkyy uuden kaupan puolella ja vanhasta ostetut näkyvät etusivun profiilissasi painamalla yläreunassa lukevaa nickiäsi (etusivulla, kaupassa tai täällä foorumilla. kaikista pitäisi päätyä samaan paikkaan.) ja sen jälkeen valitset välilehden "tilaukset". Siellä näkyy aiemmat ostosi muutaman vuoden takaakin.
Ongelma on siinä, että tällä hetkellä ei näy mitään lippuja kummassakaan paikassa, mutta rahat on mennyt kaikista. Liput on ostettu siis silloin kun kauppa pätki ja suljettiin sen jälkeen.
Edit: No nyt pääsin uuden kaupan puolelle sähköpostin linkistä. Yläpuolella oleva linkki vei vielä vanhalle puolelle. Edelleenkään ei näy kaksi lippua mistä on rahat mennyt eli 8. ja 9.7 Alastaro nopea ryhmä. Laitoin viisi päivää sitten asiasta sähköpostia edellämainittuun osoitteeseen, mutta vastausta ei ole vielä tullut. :blink:
Itse löysin kyseisen linkin takaa kaikki päivät mitä olin ostanutkin. Linkki, http://kauppa.moottoripyora.org/login.php
Ratavastaavat voisko joku neuvoa kun ostin vahingossa liput keskiryhmään päiville 8.-9.7. voitteko noita vaihtaa nopeaan ryhmään vai ostanko uudet liput ja koetan myydä nuo keskiryhmän liput pois?
Vastaisin mielellään, mutta kun vaan tietyt ihmiset pääsevät katsomaan kaupan tietoja (tietosuoja) ja heillä on nyt varmasti kiirettä muutenkin. Voit laittaa viestiä uudestaan ja myös ylläpidolle, että kyseiset ihmiset saavat varmasti sinunkin viestisi tietotulvan joukosta poimittua.
Kärsivällisyyttä... ja ottakaa yhteyttä uudelleen jos mitään ei kuulu, kaupan ongelmien takia viestien määrä on todella suuri.
Heli
ratavastaava
Hieman selvennystä tähän lippujen ostoon. Minulle on tullut sähköpostiin ja yksityisviestiin enemmin yhteydenottoja, mitä olen kerennyt lukemaan. Tästä johtuen en ole kaikille vielä ainakaan kerennyt vastata, sillä oikeissa töissäkin pitää käydä.
Mikäli olet ostanut lipun uudesta tai vanhasta kaupasta ja olet saanut tilausvahvistuksen sekä rahasi ovat lähteneet tililtä, niin kaikki on OK lippusi kanssa, poislukien seuraavat tapaukset liputusvuorojen kanssa.
Valitettavasti uusi kauppa antoi myydä liikaa liputusvuoroja mm. Alastaroon toukokuulla. Tästä johtuen osan käyttäjien liputusvuorot ollaan jouduttu perumaan. Liputusvuorot peruttiin käänteisessä ostamisjärjestyksessä, eli ne ketkä olivat ensimmäisinä liputusvuoroja ostamassa, niin saivat vuoronsa pitää. Pahoittelen tästä johtunuttu sekaannusta ja vaivaa. Asianomaisiin ollaan oltu yhteydessä sähköpostitse.
Liputusvuorojen haltijat tullaan päivittämään kyseisen ratapäiväketjun aloitusviestiin, kunhan keretään.
Epätietoisuus siitä pitääkö liput ostaa uudestaan painoi eniten ja asia on nyt hoidossa. Kiitoksia selvennyksestä ja tsemppiä asian hoitamiseen :thumbup:
Pitääkö vanhan kaupan saldot paikkansa?
Yleisesti vain reilusti lippuja jäljellä. Ainakin tulevalle vkonlopulle
Eikä määrät näytä muuttuneen muutamaan päivään. Kumminkin kauhea huuto oli että ne loppuu kesken ja pitää arpoa.
Voiko ei ORG lainen osallistua 17.5 kemoran possujunaan? Saako lippuja portilta vai ainoastaan netin kautta. Ja vielä yks juttu onko lippu kuski vai pyörä kohtanen.
Ajotaito II kurssi on avoin kaikille, eli ei vaadita orgin jäsenyyttä. Lippuja saa paikanpäältä jos niitä jää myymättä. Yleensä tosin päivät myydään loppuun jo ennakkoon. Lisäksi paikan päältä ostettu lippu on parisen kymppiä kalliimpi kuin netistä ostettu. Lippu on aina kuskikohtainen. Eli jos haluatte kaverinne kanssa ajaa samalla pyörällä esim. eri ryhmissä, pitää molempien ostaa oma lippu.
Olen itse vetämässä tuota possujunaa lauantaina, joten lipun ostamalla pääset varmasti mukaan.