Lainaa:
(tonttuj @ Marras. 13 2011,22:25) kirjoitti
Mun mielestä on aivan turha alkaa lätisemään
Minä nyt tässä lätisen kuitenkin. Kukaan ei sitä keskustelua ole käsittääkseni edelleenkään kieltänyt. Tämä ketju on varsinkin viimeaikoina mennyt siihen suuntaan, että *täällä jatketaan kahvipöydissä käytyjä keskusteluja ja paikalla olemattoman voi olla hankala edes ymmärtää, mitä ydinporukka tarkoittaa. Sisäpiirin vitsejä ja viittauksia kun ei ulkopuolinen ymmärrä.
Itse en tätä ole harrastanut, joten sen puolesta en kitise enkä vittuile, kiva noita on joskus ollut katsella, silloin kun keskustelusta jotain tajusi ja pysyi perässä, että miksi kuvissa on aina vähintään viisi pyörää. Tuli mieleen, että ajeletteko te siellä keskenänne yhdessä ryhmässä ja vuorollanne kuvaatte kahvilanne ja taukopaikkanne ja jatkatte ryhmässä taas seuraavaan mestaan.
Kyllä se pitää se keskustelu teidänkin pitää muiden ymmärrettävällä tasolla. Mutta jos ei empatia ja solidaarisuus moiseen riitä, niin sama se mulle on, jatkakaa mafiaanne jos siltä tuntuu. Kyllä niitä kuvia voi katella muistakin jahtipiireissä.
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif