Lainaa:
(sky @ Heinä. 02 2011,14:14) kirjoitti
Lainaa:
(mijumu @ Heinä. 02 2011,14:08) kirjoitti
Lainaa:
(mjtee @ Heinä. 02 2011,12:10) kirjoitti
Lainaa:
(sky @ Heinä. 02 2011,10:54) kirjoitti
Onkos porukka testaillut vakiopyörillä vartin vetoja? Millasta tulosta on tullut?
Minä
ainakin.
Eli parhaimmillaan yksi tuuriveto 10,027/232 myötätuuleen ja 10,1xx/227 neutraaleissa olosuhteissa.
Wau, kiva kahtoo videoita. Jotain 8tonniin kiekkoi lähdössä, pystyykö tossa sit kääntää kahvan vaan alas koko ajan, vai meneekö ympäri?
Ite en ole revitellyt koskaan huippui, nööseri kuski ku on
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif
Ei mee ympäri, kytkintä luistatetaan about satkuun asti (korjatkaa jos olen väärässä) , eli pitää saada vauhti semmoseksi että siinä vauhdissa kierrokset ovat jo vetoalueella *
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif
Ei mene ympäri helpolla, mutta nousee liikaa, jos vetää ykkösellä tuppi nurin ylös asti (73kg kuski). Minulla on tapana vaihtaa varhain ykkösellä, jotta keula ei ehdi nousta ja sopivalla kakkosen vaihtotavalla/ajoituksella keula ei nouse juurikaan myöskään kakkosella. Ekassa videossa näkyy, että keula käy kolmesti ilmassa. Ensin kun kytkin tarttuu, sitten hiukan ennen vaihtoa ja kakkosella kytkin päästettäessä. -1p eturissan jälkeen keula pyrki pahemmin syliin ja vaihtokohta kakkoselle pystyi olla hyvinkin alhaalla. Nopeampaa ajallisesti olisi toki kyntää ykkösellä keula maata viistäen lähelle rajoittajaa, mutta se ny vaan on vähän vaikeaa. Vakioväleillä helpompaa. Paikaltaankin voisi lähteä vielä agressiivisemmin. Asiaa vaikeuttaa se, että kaasuhan ei ole 07-> rykkösessä lineaarinen tahi määrävä vaan elektroninen toivomusrulla.
Kakkosella tuppi voi olla nurin.
Mitä tulee 100-200km/h kiihtyvyyteen, niin osaltaan siitä tekee hitaan tuntuista se, ettei nollaseiska enää keuli kovin herkästi. Pyöräähän kehitettiin ensin 2006 vähemmän keulivaksi swingiä jatkamalla ja 2007 asiaa kehitettiin muutoin vielä lisää. Eikai se ny oikeasti silti kovin hidas siinä ole. Mitä lie 7,x sekuntia 0-200km/h.