Musta scrambler tuli hankittua. Mahtivehje! :D
Printable View
Musta scrambler tuli hankittua. Mahtivehje! :D
Eka Triumph tuli hankittua, mallia Sprint RS 955i -00.
Onnittelut uusille Trumpetin soittelijoille !!! :WAZAAP:
Tiikeri, musta, vanha
Tulipa hankittua keltainen T595
No niin, pitkän pähkäilyn jälkeen poriin ilmestyi Triumph trident 900cc 97vm. ja on muuten komia peli!
Hieman myöhässä, mutta tuli kesällä laitettua Speed Triple 1050 vm. 2007. :orgmp2:
Street Triple R tilattu Seinäjoelta. Onnistuin ihastumaan pyörään kommentteja ja arvosteluja lueskelemalla. Uskallan olla 99% varma, että koeajo ei ollut tarpeen tämänkertaisessa hankinnassa. Iän myötä sylienterienkin määrä kasvaa. Neloseen en toivottavasti koskaan siirry. Odotan innolla minkälaisen vaikutuksen tuo kehuttu moottori tekee. Alusta, käsiteltävyys ja jarrut on varmasti ihan eri tasolla edelliseen pyörään verrattuna.
Ei nyt ole nykyinen -08 Daytona 675 ihan tuore hankinta, mutta pakko hehkuttaa pyörää ihan toden teolla. Totta tosiaan aika on vilahtanut käsittämättömän pian, lähtee jo kuudes kausi ko. pyörällä. Radalla on uskomattoman helppo ja ketterä laite, mutta en ole edes kaupungissa ajamista kokenut epämiellyttäväksi (toisin kuin esim. 1098 & RSV4). Myös kaksi pitkää ja tiivistä ulkomaan reissua sekä useita pitkiä kotimaan reissuja takana ja menee aivan täysin tourinkipyörästä (voi löytyä myös hieman risteäviä mielipiteitä, mutta omaan käpälään istuu hyvin). Myös ulkonäöllisesti tuo ensimmäinen Daytona on edelleen parhaimman näköinen tai näköisiä luokassaan. Sitten vielä ne äänet...eikä ulkonäkö satu muutenkaan silmään erikoismetallihohto/flakehippu-blingbling mustana kultaisin vantein ja muin höystein. Viime kesänä haikein mielin kävin silmäteräni vaihtamassa RSV4 Factory APRC Max Biaggi versioon (josta pitäisi oma pikku hehkutuksensa kirjoittaa). Mutta kahden viikon jälkeen totesin, että pyörät ovat niin erilaisia vaikka kategorinen käyttötarkoitus kohtuullisen samanlainen onkin, en voinut muuta kuin käydä hakemassa Trumpankin takaisin omaan talliin. Yhteiselo siis jatkuu uuden kauden ja hellän keväthuollon merkeissä.
Mutta kahden viikon jälkeen totesin, että pyörät ovat niin erilaisia vaikka kategorinen käyttötarkoitus kohtuullisen samanlainen onkin, en voinut muuta kuin käydä hakemassa Trumpankin takaisin omaan talliin. Yhteiselo siis jatkuu uuden kauden ja hellän keväthuollon merkeissä.[/QUOTE]
Kävin sitä sun helmeä istumassa (oli hieno yksilö), kun omaani eivät saaneet kuntoon siellä huollossa. Niiden piti antaa se mulle ajoon, kun korjaus kesti ja kesti. Harmillisesti oli sit hävinnyt viikonlopun jälkeen, kun olisin sen hakenut... :thumbup:
Talliin siirtyi Thruxton vm. -06. (kaasarikone) Musta, madallettu, cliparit, vähän kromipalikkaa, vaimentimet yms. Cafe Racer :ksi jo valmiiksi tuunattu :)
Uusi Triumphisti ilmoittautuu Triumph Sprint ST 1050 Vm-05 voimin joukkoon. :jippikaijee:
Pyörä ja pyörän Ex omistajakin tuttu foorumilta eli periaatteessa Sprintien määrä pysyy samana omistaja vain vaihtui.. :)
Sais vaan pyörän nippuun takas ja tulis jo ajo kelit niin pääsis.. :orgmp:
Vuosi sitten keväällä tuli ostettua vähän ajettu Speed Triple vm 2011. Vaihtoehtona oli myös esim. pienempi Street Triple mutta päivääkään en ole katunut ostostani.
Tämä kevät tuli aloitettua eilen vajaalla 100 km lenkillä ja uutta kypärää testatessa.:thumbup:
Ilmoittaudun uutena motoristina mukaan Trumppaleiriin. Komea tummanvihreä 2008 Bonneville haettu reilu viikko sitten Itä-Suomesta. Nykyään voi bongata Katajanokan kaduilta tai muualta pääkaupunkiseudulta. :jippikaijee:
Onnittelut uusille Trumpettien soittelijoille !!! :WAZAAP:
-07 jonkin verran modailtu Speed triple oli valinta, kun nakupyörää etsin. Makiat on äänet mökäputkella ja ulkonäkö erittäin mieleinen. Tosin ei sitä välttämättä kaikki edes tripleksi tunnista.
Juuri haettu Vantaan Biketeamista uusi Street Triple R ja eka Trumppa mulle. Miten tällä muka malttaa pitää kierrokset alle 5000rpm sisäänajokilsojen ajan? Tuntuu kyllä vähän oudolta, mutta hyvällä tavalla kun aikaisemmin on ollut pelkkiä kyykkypyöriä.
PS. Vau miten kaunis blondi oli luovuttamassa pyörää, en saanut sanaa suustani :rakastunut:
Uutta verta Trumppaleiriin ja motoristeihin yleensä, koska vasta muutama viikko on mopokortti ollut taskussa. 2010 Street Triple R alla ja naama on näkkärillä koko ajan. Ei malttais töitä tehdä, kun tekee mieli lähtee kuuntelee arrowin pörinää... Tiedätte varmaan tunteen :)
:) TEX..ajettuna 7,5tkm...kaikkea on kokeiltu, mopojakin,:D ja nyt on se mitä olen etsinyt .. :WAZAAP:
..hukea pyörä!
Takki tuli käännettyä ja merkki vaihtui.
Alla perjantaista lähtien siis: Trophy SE Launch Pack 2013
Noniin mestarit asiahan ei jammumiehelle kuulu, mutta Triumph-valomainos myynnissä H-D Center Oy konkurssipesässä.
http://www.huutokaupat.com/fi/v/50360
Vai ostasko itse :wanna:
Vaimo ei anna ostaa...:itkupilli:
Makuuhuoneen seinälle surisemaan :rakastunut:
f800 gs vaihtui viikko sitten Biketeam Tampereen demo Exploreriin. Olipahan onnistunut vaihto! Ainakin miltä itsestäni tuntuu.... On todella mahtava moottori tuossa ja ajettavuudeltaan eri maailmasta verrattuna tohon edelliseen. Istuin ton explorerin päällä -12
mp -näyttelyssä ja silloin tuntui jo siltä, että ton pyörän mä haluun. On vaan niin mahtava "city maasturi", että ei paremmasta väliä. Nyt on mulle ainaskin todellinen allrounderi, ei väliä mikä tien pinta pyörän alla on, ei lopu ajo-ominaisuudet.... Ja alusta on säädettävä sekä edessä, että takana, mikä edellisestä puuttui keulasta. Ja moottori tuntuu vetävän todella hienosti oli mikä vaihde päällä tahansa, eli vääntöä löytyy ja tarvittaessa vauhtia / potkua myös.... Tää on kyllä se mun Pyörä!!! Ja hiukan voi tietysti elvistellä myös, eli vastaantulijaa voi moikata oikealla kädellä cruisen ollessa päällä.. :thumbup: :jpstyle:.......
Merkki vaihtui minullakin 31.8.2013 Triumph Trophy SE 1200 launch pack versioon ja nyt olen käynyt sillä jo Italiassa ja kohta ehtinyt ajaa sillä 7000 km:a, jos ei talvi pääse yllättämään.
Ilmeisesti tykännyt olet? Kävin koeajaan vaan ei oikein mun makuun...vielä. Joten Sprintillä mennään.
Kyllä uudella Triumph Trophylläkin siististi nokka nousee ja perä kun osaa käsitellä: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Olipa kiva löytää tällainen kommentti Explorerista. :jippikaijee::jippikaijee:
Ennen joulua alkoi jo ko. mopo kiinnostamaan ja taustatyötä tehty. Fiilikset menny laidasta laitaan tietyistä syistä ja messuilla vielä kylmätyypitetty.:no:
Viime viikolla sitten tehtiin kaupat XC.stä ja vanha Varre sai nyt väistyä. :orgmp::orgmp:
Kelithän jo melkein antaisi jopa myöden ajella mut kun ei tiedä koska mopon saa. :right: Polttelee :thumbsup:
Hojo
Viime kesänä tuli hankittua 2005 955i Daytona.
Jos jollakin kokemuksia pyörän säätämisestä esim. TuneEcu:lla, otetaan vinkkejä vastaan.
Kaikenkaikkiaan mukava laite :).
tuneEculle kannattaa ostaa oikea piuha, eikä väärää ensin
http://www.lonelec.co.uk/index.php?m...988f0556cc2d3b
osta toi. Toimii.
itse ostin ensin jonkun geneerisen joka ei toiminut, kun niissä ei ole kaikissa oikea piiri.
JT
Jepulis
Itellä pitäis alkuun oikaista toi "monttu" 3000-4000rpm väliltä. On orkkis putkella vielä.,
Jos kovin innostun, niin sitten wolf/trident underseat sliparit pöhisemään.
Onko noi kartat ihan ok, mitä tuolta tomhamburg.net sivuilta saa???
Kaikki kullan arvoiset vinkit asiaan liittyen otetaan vastaan.
Rocket III Roadster -13.
Triumph Daytona 675 -06. Olen aika tyytyväinen ollut pyörään.
Triump Street triple 674 ABS, vm 2014
S4 vm.04 Royal Green, magein nakukusiainen mitä on eteeni tullut tähän mennessä. Ehkä siinä on sitä ensirakkautta mukana :) Viitisen vuotta ollut omana, ainoa mikä ärsyttää on "pätkiminen" 3000 kierroksilla. Nyt himottaisi vaihtaa isoon matkasporttiin tai customiin. Nössöä.
2014 helmikuussa koeajolenkin jälkeen olin myyty ja pari viikkoa sen jälkeen musta -04 Speed Triple oli kotona. :rakastunut: