tarkkaan kun kattoo,niin kyllä se rajoittimelle menee kympissä ja vaihtovalo alkoi vilkkua 9,5 kohilla...
montako tollasta lähtöä kytkin kestää..
maksissa kesti muistaakseni 6 kertaa ennenkuin alkoi luistaa :)-
Printable View
Hmm... Jos tosiaan onnettomat rivikyykytkin painelee joka puolelta ohi, niin olisi varmasti korkea aika vaihtaa se vajaapyttyinen ja alitehoinen vespa tähän uuteen dukeen. Auttaa varmasti tuohon ongelmaan, varsinkin kun ne kyykkykuskit on kuitenkin just niitä paskoja 5s kuskeja. :häähää:
Kysyinpä tänään beastin hintaa vantaan bike worldista ja kuulemma 21.900 näin aluksi voi muuttua plussalle tai miinukselle sitten kun virallinen tieto tulee. Tähän sitten power partsit päälle eli muutama tonni lisää siihen ostohintaan.:wanna:
Ite katoin, että rajoitin alkaa paukkua jo 9500 jälkeen. Ehkä se on niin kun huipputeho ilmoitetaan 8870 rpm. Välityksetkin ovat tiuhat kun näytti, että 2 nippanappa ylti 100:een. Äänetkään eivät sytyttäneet. Enempi vaikutti 120 heppaiselta tuossa. Vaikeahan se on tieten kiihdyttää, jos koko ajan kampeaa pystyyn tai kun ei tuon enempää niin jospa keulimisenesto vaikutti tuossa hidastavasti.
Älkää ny hyvät miehet nussiko henkisesti kuoliaaksi hyvää laitetta ennenkuin se on kauppoihin ehtiny...:D
onko tossa keulimisenestoa ollenkaan ja onko noi gismot ylipäätään tossa videolla päällä kun joutuu keulan pudottamaan kaasulla alas ,ja kyllähän tollanen onkin ihan varmasti vikuri ilman mitään estoja...:jippikaijee:
MCN:n artikkelin mukaan on siinä keulimisenesto, street-asennossa rajoittaa enemmän kuin sport-asennossa. Oranssi luistonestovalo välkkyy sen ollessa aktiivinen ja vaihtovalo on punainen. Saman lehden mukaan tähän ei vielä tule "cornering ABS":ää eli MSC:tä kuten 2014 1190 Adventureen. Sen voi ostaa jälkikäteen 399 Eur 2013 Adveen. 1290:ssä on valmius siihen, mutta softaa ei ole ehditty kalibroida eli sen saa varmaan myöhemmin. Samassa lehdessä testattiin Advea MSC:llä ja kehuttiin kovasti.
Mutta kun näihin elektroniikkaihmeisiin tottuu niin osaako sitä enää ajaakaan. Toisaalta kehittyneet ABS:t on varmasti turvalliset ja hyvä jos takarenkaasta saa sen pois.
Videopätkää koko Akralla +12 hv eli 192 hv
http://www.ktmforum.eu/forum3/wbb/g....%3DWhl-v7jdt8k
ai tällaseen vai...
https://lh5.googleusercontent.com/-Z...517_165845.jpg
ei oo sitä verta kaksinen vehje että sillä montaa iltaa viittis ajella...
mä tykkäsin RC8:takin enempi :;):
Ei karata OT:n puolelle liiaksi, mut joo. Tuohon ei ole varaa. Toisaalta, olen sen verta tyytyväinen nykyiseen laitokseen, että en ihan heti ole vaihtamassa. Päinvastoin, investoimassa pikkuhiljaa ylläpitäviin huoltoihin. Lisäksi kun ei koeaja mitään parempaa, niin säilyy tyytyväisenä.
Menolistalla tulevaisuudessa on kaikenlaista. LC 4:a katsellut, Cannonball Bike Run on kummitellut mielessä parisen vuotta jne. jne. Ehkä 2020-luvulla voi sitten harkita tätä 1290 Dukea :D
Minä, Matonen ja Jankka buukattu enskesän 10v Cannonball reissu jo.
Se ois itellä neljäs Cannonball. =)
Mukaan vaa.
Www.cannonballism.com
Tuolta löytyy race version koeajoraporttia ja osien hintojakin
http://www.visordown.com/road-tests-...e-r/23829.html
Sehän jäi täysin auki ja on vaikeaa nyt kun ei tiedä pitääkö näitä ostaa pakettina vai erikseen. Paketti olisi siitä hyvä ettei tule turhia vakio-osia. Värinkin suhteen olen joka toinen päivä toista mieltä. Harmi kun ei raski lähteä EICMA:an kattomaan luonnossa. Tällä hetkellä haluaisin tämmöisen:
- musta lähinnä style versio
- vakioputkella (tai Akra slip-on), mutta mukaan titaani koko-Akra. Laillinenkin vaihtoehto pitänee olla, mutta paikalleen 192 hv...
- WP cartridge kit ja takaiskari
- ohjausiskari
- lyhyt rekkariteline
- oranssit t-kappaleet
- style penkki
- lämpökahvat
ei wave levyjä
Miks pitää jollekin perustella?
tykkään ihan tavallisista
En kyllä toiste osta kotarin powerparts pipartaikina levyjä... hyvät muuten, mutta alumiini keskiöt tuntuu olevan taikinaa ku kuuluu mun miälestä turhan äkkiä niin, että tuloo klappia niitten nastojen kohtaan ku jarruttaa.
Paras disaini on mun miälestä Braketechin levyis missä jarruvoima ei kuluta niitä nastoja. :thumbup:
Ja ymmärrän kyllä mikkoa jos ei tykkää piparkakku levyistä.
Nuo lisävarusteiden/powerpartsien ym himmeleiden hinnat selviää kai marras-joulukuun vaihteen tienoilla, pyörän värin sai sentään jo päättää. Mut ootellaan, hätäkös tässä kun talvikin tulossa ja kaikkee.