J-PS kirjoitti
Ensinnäkin pahoittelen että lainaan meidän Äijän tunnuksia, mutta omiakaan mulla ei ole enkä tämän takia niitä ala luomaan. Mutta koska lienen se asianosainen, niin katson tarpeelliseksi kertoa tapahtumien kulun. Alastaron AT II:n viimeisessä setissä kouluttajat hieman innostuivat näyttämään ajamista meille aloittelijoille ja hienon näköistä se olikin. Ja nyt tarkkana: ainakaan minun tietääkseni yksikään kouluttaja ei aiheuttanut vaaraa tai edes mielipahaa kenellekään, vaan iloittelu tapahtui taiten ja turvallisesti. Minä itse säikähdin pahanpäiväisesti kun ruutulipun jo heiluessa kahvilan mutkassa eräs punainen **** painoi jarrutuksessa rinnalle ja yritti täysin älytöntä ohitusta juuri ennen apexia, sillä seurauksella että olimme molemmat pyörät pystyssä ilman vauhtia keskellä mutkaa. Eli täysin älytön temppu TOISELTA KURSSILAISELTA. Olen pahoillani että säikähdys aiheutti mussa pienen primitiivireaktion ja avauduin asiasta kouluttajille, en suinkaan suoraan kyseiselle ohittajalle. Käytökseni ja kielenkäyttöni ei ollut sillä hetkellä harkittua tai asiallista ja haluan tässä yhteydessä pyytää anteeksi käytöstäni kaikilta kolmelta paikalla olleelta kouluttajalta, eli Tiialta, Mikolta ja Villeltä. Ja samalla haluan kiittää todella antoisasta ja hyvin vedetystä kurssista.
Omalta osaltani tämä asia on loppuunkäsitelty ja samaa toivon muiltakin, kiitos. Ja sen punaisen **** kuski voi katsoa peiliin ja miettiä omaa tekemistään.
terveisin, Minna K. (BMW R1200R)