Lainaa:
(cmas @ Tammi. 20 2008,13:18) kirjoitti
kauko: sinä kun oot sillä soralla ajellut jo paljon, niin miltäs se kotarin moottorin etuosa ja jäähdytin näyttää. Tuleeko paljon osumaa kivistä ja onko sulla jotain suojaa tuota varten? Tässä on vaan tullut mietittyä, että mahtaako soralla ottaa laite "nokkiinsa"...
Eipä ole minkäänlaista suojaa mulla.
Kyllähän siinä väkisinkin kiven mollukoita lentelee, mutta en ole mitään kummempia jälkiä vielä huomannu.
Joku suoja on kyllä ollu mielessä siihen hommata, tässäkin ketjussa jossain on ollut se yks suoja. Hirvittää vaan ihan saatanasti maksaa miljoonia sellasista osista...
Jos tossa sysksyn aikana tuli ajettua sellaset 4500km niin siitä varmasti joku 3000km oli soraa. Eikä mun pyörässä mitään ihmeempiä vauroita ole, ainoostaan kaatumisista pikku naarmut.
Mut tarkotus on kyllä ennen ajokelejä yrittää jostain hommata noi kaikki maholliset suojat mopoon.
Putket (Akrat) menee juuri noin ku marshal selosti, eli se suojahässäkkä ottaa ensimmäisenä maahan ja suojaa pöntön kosketukselta aika hyvin. Mullakaan ei ole pöntössä jälkeäkään ainoostaan siinä suojassa.
Mun ei pitäny enää jauhaa noista kilpitelineistä, mutta tuli tossa viikonloppuna väsäiltyä uus kilpiteline jonka pitäis kestää ydinsotakin. Makso 0e ja ajaa asiansa eikä se nyt niiiin paskalta näytäkään, siis mitä sitä nyt ees näkyy. Ainakin se on 58000 kertaa parempi ku se yleismallin teline joka ei kyllä kestäny mitään.
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif