Loppuletkakin tuli tuossa kohtaa samaa tietä.. (Mouhijärveltä takas porintielle).. meitä oli 4... itse näin tänään lenkillä runsaasti org-morotuksia, ja nykyään itse osaa muunlaisia enää heitelläkään.. :D
Printable View
Loppuletkakin tuli tuossa kohtaa samaa tietä.. (Mouhijärveltä takas porintielle).. meitä oli 4... itse näin tänään lenkillä runsaasti org-morotuksia, ja nykyään itse osaa muunlaisia enää heitelläkään.. :D
Olitteko te liikenteessä hangonväylällä, eli kehä kakkosen jälkeen tulin teitä perä edellä vastaan, kun olin matkalla stadiin.
Porukan johtaja ajoi sillä k*rvän mallisella bussilla ja kyydissä oli harakka. Pomolla oli selvästi kaksi apuria mukana: Toinen oli pahis, jonka gikottimesta oli peräväännetty selkänojaksi ja kypärässä sojotti komiasti irokeesi.:WAZAAP: Toinen oli taas kilttipoika ceparin kyydissä, ainoastaan visiiri oli tumma.:jpstyle:
Itse ajelin nätisti rajoitusten mukaan, no teistä ja varsinkaan pahiksesta en viitti sitten jatkaakaan:;):
Nimin rykkösellä liikenteessä:jpstyle:
Edit: Niille jotka eivät ymmärtäneet kuvailuani bussista, niin vinkkaan että viittaa tietyn vuosiluvun jälkeisiin malleihin:p
Täällä röylän perällä kun asuu niin aina kun lähtee ajoon, saa olla aikalailla handu pystyssä :) Monen monta orggilaista bongattu, vai liekö ollu joku muu sormi :thumbup:
Itse pyörin Mustalla Kawasaki Z -04 pärrällä, yleensä mukana naapuri omalla -90 Fzr:llä.
Tälläistä olen miettinyt, kun kovasti haluaisi pärrään/kypärään orgin tarrat, niin edellyttääkö näiden laitto maksettua jäsenyyttä? Ei ole meinaan vielä radalle asiaa, eikä suurta hyötyä tulisi vielä muistakaan eduista, mutta tarrat haluaisi jotta tunnistaisi.
Oittaalla voi myös meikäläisen bongata aika usein, matkalla bemböleen saatan pysähtyä siinä kaffella kun mukavat maisemat.
Tervehdys .Orgilaiset!
Muutaman vuoden tauon jälkeen saatu taas pyörä talouteen, mukava nähdä että yhden sormen (keskisormen) morotus on vieläkin käytössä :thumbup:
Terveisin musta bleidi Nokialta, lapaa pystyyn jos tavataan!
Olitko se sinä kiltti autoilija, kuka vilkautteli valoja Auran leveekaistatiellä.
Tarjoon kahvit! JA pullat!
Ken oli se Hondisti n. 20-21 Pitäjänmäen-Konalan risteyksessä valkosessa vaatetuksessa, valkosessa pyörässä ja valkosessa kypärässä. Moroa en huomannut kun hiippailit mun ja kaverini taakse viereiselle kaistalle, mutta .org!-tarra löytyi takaraivosta. :)
Ei kukaan vieläkään osaa sanoa tarviiko .orgin tarran esim kypärän lyömiseen olla maksava jäsen, vai voiko sellaisen vain tilata jostain kun täällä foorumeilla pyörii :)
Ennenkuin menee offtopickiksi, niin osaako joku mode sanoa milloin tarroja olisi tulossa myyntiin? Vai voiko yrittää tilata esimerkiksi shoppi.fi kaupasta jos onnistuu? Siellä olisi jonkinlaisia .org tarroja?
Voi vastata vaikka privaattina, ettei eksytä ihan aiheesta :) kovasti haluaisi laitella tarran kiinni kun kelitkin suosii :)
Meidän uuttera modetiimimme ei ole asian kanssa juurikan tekemisissä, vaan nämä asiat hoitaa hallitus. Shoppi.fi tms jos myy aitoa .ORG!-Logoa, loukkaa se vahvasti logon omitusoikeutta ja on kokonaan oma tarinansa. Teippauksen myynnille on esteenä pari pikkujuttua: kauppamme toimimattomuus ja logistiikka. Tänä kesänä siis uskoisin että teippauksia tullan myymään enintään MotOrg ry:n tapahtumissa, jos sielläkään. Uskoisin että jäsenille suunnattu ORGin kesäpäivä Alastarossa 3.8 on todennäköisin mahdollisuus. Edellyttääkö osto jäsenyyttä vai ei, päätetään hallituksen parissa.
Tuu Gukkuu posariin niin saat jo heti 20e takaisin.. :p :thumbup:
Suzu-ukko nähty edellisellä rastilla veikkolan takametsissä.
Orgimoro Riipiläntiellä noin 17:56, hopeinen matkapyörä (Bemari?) kaksi päällä.
Orgimoro Korson suunnasta Nikkilään menevällä tiellä noin 18:26, musta naku.
Me edelleen punaisella vanhalla Hondalla, kuskilla neonkeltainen takki ja kypärä, takana vaaleanpunaista nahassa ja kypärässä.
Olin noihin aikoihin liikkeelä Jokivarrentiellä Nikkilään päin ja vastaan tuli komea Org moro pyörästä missä kuskilla oli neonvärinen kypärä & asuste ja toinen kyydissä:WAZAAP:
Oma on kyllä naku mutta ei kokomusta. Asu on kyllä musta muttei kypärä:cruising:
Ketkä tänään kehä3:lla juvanmalmin kohdilla seisoskeli keskipientareen puolella ja mopot kumminkin puolin tietä?
Ei kai ollut sattunut mitään pahempaa?
Minullakin kyllä "välähti" teidän pyörä mielessä asusteista johtuen mutta hyvä että asia selvisi:thumbup:
Pari muutakin org moroa tuli reissulla vastaan, täytyy oppia painamaan mieleen pyörät & paikat:orgmp:
Juurikin eilen joskus 16:30-17 maissa, tiellä 55. Tulin autolla porvoosta päin, ja joku tuli kaksipyöräisellä monninkylästä porvooseenpäin. Jouduin vetämään pientareelle kun loistomotoristi suoritti ohitusta. Toivottavasti ensi kerralla mietit ohituspaikan uudelleen...
nii olitkos se sinä joka äsken ajelit ducatilla mikkelissä tuuliviirin ohi..
pitkästä matkaa kuului mukava jytinä... rauhallisesti 40 alueella menit... komee mopo
Kenen kanssa morjesteltiin sormi ojossa tänään Kulosaaren sillalla noin 15-15.15 välillä? Kuskilla sini-valkoinen kypärä sinisellä peilivisiirillä? Itsellä oli musta-valkoinen Sweepin takki ja Schuberthin potta. Pyörää ei ehtinyt tunnistaa kaiteesta johtuen... Komee morotus :thumbup:
Eilen Tiistaina Kustavintiellä, noin klo 17.45 etusormimoro bongattu, oisko ollu Busa :) Itel sormi jäi vajaaks ku oli senverta tuulta nakul et piti keskittyy johonkin ihan muuhun :thumbup:
Aikas monta pyörää bongattu Mustassalahdessa ja Tampereen ympäristössä muutenkin nyt illalla :grin: Liekö ollut auringonpaisteella osuutta asiaan :orgmp:
15:16 näytti -03 Firebladen kello :) oli meikäläisen ensimmäinen orggimoro!! milläs pyörällä itse ajoit? huomasin sinut niin myöhään, että morotus oli aika hätänen enkä edes ehtinyt katsoa pyörää
ps. musta-valko-harmaa kypärä (arai rx-7 gp) ;)
e: näköjään gixxeri niinkuin arvelin :)
Tuli muuten 100% selkeä orggimoro T-ajojen letkaa vastaan siinä puolikuuden paikkeilla, Porintiellä.
Mä se olin varmasti. Buell on epämuoviluoti. :D Pääsin töistä vasta viideltä niin en teidän letkaan ehtinyt...
Pyörä oli tosiaan avatarin mukainen keltainen vielä viime vuonna mutta talvella tuli vähän harrasteltua maalaustoimintaa autotallissa ja nyt mennään punamustalla. :)
Siellä päinhän mä majailen, hyvät mutkapätkät lähtee kotiovelta melkein. :grin: Napatkaa ihmeessä joskus mukaan, tosin kannattaa varautua sähläämiseen jos mä olen mukana. Ajokauden aloitus vähän venyi (aloitin pari viikkoa sitten), kilometrejä on takana vielä surkean vähän ja mä olen edelleen talviterässä... :right: Olen mä nyt tällä viikolla saanut muutaman sata kilometriä sentään ajettua, tänään tarttis taas lähteä keräämään lisää. Että Generig, ehkä nähdään vielä. :bye:
Ethän ollut sinä :kääk: http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suo...uyolla/1323707
… Joka tulit turussa hämeentiellä rengas turun kohdilla sormi pystyssä keskustaan päin, sinäkö?
Ketjusta siivottu tietoluovutukseen liittyvää sanansäilää. Olkaa ystävällisiä ja avatkaa aiheesta oma ketju.