mikkoyli kirjoitti
Nyt olen ajanut XR:llä 2200 km ja Gessulla 1400 km. Kyllä minun mielipide on, että Suomen rajoituksilla ja teillä Gessu on parempi lähes kaikessa: aivan mahtava jousitus, hyvä pleksi ja paremmin vääntöä. Jos pärjää ilman sitä lisätehoa mikä XR:ssä on niin kannattaa ehdottomasti valita Gessu. Yllättävän hyvin toimii myös vaihteisto uudessa Gessussa vaikka on kardaani. Gessu on mielestäni minun makuun paras matkapyörä mitä on. Tehon puute vähän vaivaa, mutta matka-ajoon se riittää. Itselle jää siis Gessu, mutta mietin vielä myynkö XR:n suoraan vai odotanko mitä uusia pyöriä tulee (K1600 RS??) vai tuonko HP4:n pois Saksasta ja vien XR:n sinne (mulla on talli siellä vuokralla kaverin kanssa). Siellä se olisikin ihan hyvä jos ei paras. Tykkäsin kuitenkin ajossa ja varsinkin moottoriltaan enemmän KTM:n GT:stä, mutta sen ulkonäkö ei ole minun makuun senkään vertaa. Eikä laatu ole samaa kuin BMW:llä. Jos joku olisi kiinnostunut XR:stä kaikilla varusteilla ja hiilareilla suoralla ostolla niin pankaa viestiä.
Olisi aika kova sana semmoinen pyörä, jossa olisi GS:n jousitus ym. runkoa, laatuosat ja esim. V4 1200-kuutioinen kone, jossa olisi 160 hv. Ja tietysti painoa 220 kg pintaan.