Barnes kirjoitti
Normitilanteessa ei olisi mitään hätää, mutta tein viime talvena sen päätöksen, että tänä kesänä ajetaan radalla. Näin ollen luovuin alkuperäisestä suunnitelmasta tehdä moporetken Eurooppaan. Liityin MotOrgin jäseneksi ja tein merkittäviä investointeja sekä pyörään että varusteisiin. Sovin hyvissä ajoin kevättalvella työvuorot & lomat sekä perheen kesämenot niin, että pääsen Orgin ratavuoroille. Koska olen pedantti ukko uskoin, että saan varmasti hankittua ratapäivälippuja suunnittelemiini ajankohtiin, kunhan olen kärkkymässä kaupanovella, kun se aukeaa. Nyt on yli viikko kärkytty joka kerta, kun kauppa on aukaistu vertzun antaman aikataulun mukaan, ja joka kerta on saanut seurata vierestä, kun muut hankkivat lippuja. Oma lippusaldo tällä hetkellä = 0. Sekään ei lohduta yhtään, että nyt on myynnissä vasta ajokauden ensimmäisen puoliskon liput, ja loppukesän liput myydään myöhemmin, jolloin kauppa jo ehkä toimii, sillä loppukauden lipuilla ei ole itselleni merkitystä, koska olen aikatauluttanut lomani/ajoni niin, että 8.-9.7. Alastaron jälkeen minun rata-ajoni tältä kesältä on ajettu.
Asiat pitää tietenkin laittaa oikeaan perspektiiviin, ja siinä yhtälössä tämä lienee pikku juttu ja elämä jatkuu, mutta kyllä se silti harmittaa. Pahoittelut samalla kaikille Org:ilaisille, kun olette joutuneet kestämään loputonta louskutustani tässä viestiketjussa. :;):