Kukas tuli sormi komeasti taivasta kohti vastaan Vantaan Ikean kohdilla vähän vaille neljä? Huomasin puskan takaa melko myöhässä, mutta sen morotin mitä kerkesin :)
Printable View
Kukas tuli sormi komeasti taivasta kohti vastaan Vantaan Ikean kohdilla vähän vaille neljä? Huomasin puskan takaa melko myöhässä, mutta sen morotin mitä kerkesin :)
Tänään Tapiolan ABC:n kulmilla kasin maissa tuli vastaan mopotin, jonka ajajalta olin tunnistavinani orggimoron. En ehtinyt huomaamaan tarkemmin merkkiä/mallia tai väriä, mutta mä olin eka niistä kolmesta peräkkäin ajelevasta Ducatista. Morjenstin kyllä ihan tavallisesti...
Kukas tuli noin 15:45 sormipystyssä vastaan Helsingissä Nosturin kohdalla vaaleahkon sinisellä Kawalla(?)
Itse ajoin mustalla smotolla
Kiitos ajoseurasta lammilta turenkiin päin. Oli Sduke, pari tuenoa ja yks z1000, tempo oli hyvä vaikka meinaskin motosta loppua kulku:WAZAAP:
Alavetelissä siinä Salen nurkilla tulit mustalla busalla vastaan joskus puol yhen aikaan tai tms. komeasti oli sormi pystyssä. Ite olin mustalla Hondan nakulla ja perässä tuli kolme muuta pyörää.
Hämeenlinnassa äskettäin noin kymmenen pyörän porukka, tuli monta ORG moroa takaisin:thumbup: Olin sinisellä rytkösellä vihreät nahat päällä liikennevaloissa, vastapäätä.
Olitko se sinä Harakantiellä Leppävaarassa tuossa n. klo 17? Isäpuolesi merkeissä pari sanaa vaihdettiin, en vaan ehtinyt sanoa että olen itsekin motoristi, kun normaalit vaatteet päällä olin, ja jo kipitit reippaasti asunnollesi. :)
ORG morotus tos Masalan tiellä tänään n.klo 16.
Kukas tuli kakspäällä sormi pystyssä vastaan puoli seittemän maissa Tolkkinen / Emässalo -tiellä?
Lahden autobahn kaks päällä hopealla blackkarillä klo 2jälkee? Olipa meillä niin muukaavaaa rupesko apu kuski neuvvomaan vai mihin hävisit:jpstyle:
Paljon sormia näky allrightin hemmopäiville ajellessa ja porukkaakin oli liikkeellä.
Vanhuskin sai uuden takanakin alle:orgmp:
Iso skootteri tuli tänään vastaan kalajoki-raahe välillä sormi pystyssä.. Ite liikkeellä tummanvihreellä m1800ärrällä ja eipä tajunnu sormee sojotuttaa..
Mäntsälän ja Monninkylän puolenvälin tienoilla tuli ensinmainitun suuntaan matkalla ollut valkoinen Hujahaja vastaan sormimoron kera joskus varmaan jonkin verran puolenpäivän jälkeen. Sinäkö?
Kesän eka orggimoro omalle kohdalle. Itse soittelin trumpettia ja tarjosin peruskämmentä.
Hetkinen, onko olemassa joku moto.org morotus?