Lainaa:
(Tuppervaari @ Maalis. 24 2011,13:27) kirjoitti
...Väsyttävän monta kertaa olen esittänyt...
...Samaten..toisaallakin esittänyt...
...Kumpikaan idea ei ole tuottanut...
...hyvinhän tämä on kokonaisuutta ajatellen sujunut...
Muistan kun väännettiin 2009 foorumin moderointilinjasta ajoittain kiivastakin vääntöä samassa rintamassa. Tuolloin olimme molemmat MotOrg ry:n jäseniä. Minä erosin tuon väännön seurauksena yhdistyksestä, muistaakseni teit samoin.
Ainakin mulla on sellainen perstuntuma, että moderointi on nykyään paremmalla tasolla. Kuten itsekin totesit, niin hyvinhän tämä on kokonaisuutta ajatellen sujunut.
Samaan aikaan samassa ketjussa Juutana rivijäsenenä ilmoitti aikovansa osallistua yhdistyksen kokoukseen ja aikovansa yrittää tuoda esiin oman näkemyksensä yhdistyksen - ja sitä kautta foorumin - kehityksestä ja toiminnasta. Ihan hyvin näyttää sujuneen...
Suosittelen sullekin Juutanan tietä. Ajatuksia tuntuu riittävän ja yhdistyksellä on varmaan käyttöä ihmiselle, joka siirtyy sanoista tekoihin. Täällä vääntämällä asiat eivät liikahda, ellei joku yhdistyksen toimijoista satu niistä innostumaan. Kehitysehdotuksia, risuja ja ruusuja kannattaa toki esittää yhdistyksen ulkopuoleltakin, mutta ei niistä (mun mielestä) kannata hirveästi vääntää, ellei maksa jäsenmaksua, ja/tai ole itse valmis tekemään jotain asian eteen.