Juu, kerro ihmeessä. Voi tosiaan olla, että no need to cut fairings tarkoittaa vaan sitä toista palaa... :D
Printable View
Vaikuttaa vähän heppoisilta.
Mopon kellahtaessa nuo 5-6-millin pultit taipuu ihan varmasti.
Tai siis näin väittäisin... ja ehdottaisin että hankit tukevammat.
Morjensta taas kaikille oikean pyörän omistajille!
Huomasin takavilkun olevan paskana (edellinen omistaja vaihtanut halvat minivilkut). Ostin kunnolliset kellermanin micro 1000 led- vilkut. Mitä muuta tarvitsen, jotta saan vilkut huomenna asennettua ja toimimaan asiallisesti? tarvitsenko esim. tällaisen releen:
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...15v-1-100watt/
vai kävisikö joku muukin halvempi rele esim. motonetistä?
ja millaiset liittimet?
Pyörä siis Vm2005 ja 6RR.
Kiitos! :)
Mitä mallailin tänään noita samanmoisia paikalleen, niin ei tarvitse leikellä katteita. Epäselväksi jäi että mihin tuikkaan ne kiinni, ilmeisesti ylimpiin moottorin/rungon välisiin kiinnikkeisiin? Eli korvaan alkuperäiset pultit noilla mukana tulleilla? :dunno: Suojaahan noikin paremmin kuin ei mitään...:D
Mulle tuli kahessa viikossa kiinasta.
Onko kenelläkään teistä kokemusta DynoJet stage 1 sarjasta, eli onko siintä mitään hyötyä, vai onko se vain rahan tuhlausta?
No nyt en kyllä valitettavasti vastaa mihinkään aikaisempaan, vain merkki ketjuun.
Onko kenelläkään muulla ZX-6R 2009 tai uudempaa?
Jos on, niin oletteko saaneet ilmoitusta korjauskampanjasta koskien lataussäädintä?
Minä en ollut ja se kärähti pääsiäisenä:kääk:
Hyvä ettei oikeesti lähtenyt laite 'tulille'. Joten säädin irti, en oikein uskonut kulkuun ilman, ja Sumekoon 11.04.
Kertoivat että maaliskuun alussa on tullut korjaustiedote tietylle valm.nro. välille ja siten säädin vaihdetaan.
Minulla mukana säädin ja takuu/huoltokirja. Pitää olla koko Moto? Hmm. kulkee heikosti ilman säädintä. No se on toinen tarina.
Minun laite on rekisteröity 07/10 ja siten takuukin (24kk) on vielä voimassa vaikka se on oikeasti 09 malli.
On minulla ko. mallin valmistenumerotkin mitä kyseinen kampanja koskee, vaan kun se muistilappu jäi töihin.
Ps. Kampanja koskee myös joitakin 07&08 kymppejä. Niiden numeroita en ymmärtänyt ottaa mukaan:tyhmäminä:
Mulla oli aikoinaan japsikustomissa dynojetin suutinsarja. Aina sai hieman liikaa ainetta. Pyörässä oli suorat putket ja vapaavirtaussuodatin. Aikani värkättyä tilasin stormilta numeroa isommat pääsuuttimet ja laitoin ne vakio neulojen kanssa ja johan alkoi kulkemaan.
Dynojetin sarjassa oli kolmea kokoa suuttimia ja säädettävät neulat. Joka suutinkoolla käytiin läpi kaikki neulan asennot, mutta ei ottanu toimiakseen.
Joten omakohtaisen kokemuksen perusteella en suosittele.
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/481900/0
Motonetistä tuollainen vaan. Liittimet joutunee vaihtamaan, mut muuten todella simppeli asentaa. MUTTA jos sulla on ollut ledivilkut ennenkin paikallaan niin rele ilmeisesti jo vaihdettu tai sitten väliin on viritelty vastuksia?
Kuinka paljon pitää purkaa 06 zx6r:stä, että saa sytytystulpat vaihdettua. Ainakin tankki ja ilmanputsari.
Etupumppujen ja takaiskarien huolto on myös edessä ja kiinnostaisi tietää mitä olette noista maksaneet. Oma arvio asettuu 250-300€ väliin.
Satula, tankki ja ilmanputsari, ei muuta.
Jos pks seudulla asut, niin tuuppaa mopos tonne www.motoville.fi .
Moro. nyt se kortti on taskussa ja on tullu ajelua eilen nelisen tuntia ja tänään kolme. Pakko sanoo et parempaa valintaa en ois voinu tehdä kun hommasin 6r:n mallia 2004. Olisko ketään halukkaita lähtemään ajelee lauantaina pk seudulla? Oishan se kiva tutustua muihin motoristeihin. :)
Nyt on tulpat vaihdettu ja samalla huomasin venttiilikopasta lähtevien huohotusletkujen haprastuneen. Tuli vaihdettua molemmat pätkät. Tätä hommaa tehdessä tuli mieleen kawan suositus vaihtaa pensa letkut uusiin olikohan se neljän vuoden välein. Onko kukaan vaihdellu vai mennäänkö niin pitkään että alkaa kuseskelemaan.
Samalla pyörä sai uuden akun ja gipro vaihdenäytön. Vielä pitäs clipari tangot, kahvanlämmittimet, uudet renkaat ja pro-oiler asentaa seuraavalla vapaalla.
Kertokaas mitä rasvaa kannattaa laittaa pyöränakseleihin. Kelpaako vetonivelissä käytettävää molybdeenisulfidi rasva.
Nyt kun on hirveät pelkotilat noiden desibelimittausten suhteen, niin ajattelin ostaa vakio vaimentimen valmiiksi varastoon (kunhan jostain löydän). Tartteeko tuo pyörä (vm.05 636) käydä säädättämässä sille vakio vaimentimelle sitten kun ja jos sen joudun vaihtamaan, nyt siinä on Devilin vaimennin tuplana. Se oli siinä valmiina kun ostin, joten en tiedä onko sitä säädetty samalla kun on vaihdettu, mutta eikös niin yleensä tehdä?? Siis tommonen, niitä on kaks vierekkäin. Mulla ei ole noita lyhyitä rosterisia pätkiä tossa päässä (DB-killereitä?).
http://i28.servimg.com/u/f28/11/63/77/63/img_0510.jpg
Voisiko joku -06 636 omistaja (varmaa käy -05 myös) kertoa mitä tyyppikilvessä on desibelit ja kierrosluku?
Oma mopo on 100km päässä vielä ja ihan mielenkiinnosta haluisin tietää mitä siihen on rustattu.
Pieni pelko perseessä itelläkin noista melunmittauksista. Yoshin rs-5 slipari on kiinni eikä desibeleistä tietoakaan.. onko joku moista ehtinyt mittaamaan?
96 db:tä 7000 r/min. Itellä samainen rs-5 slipari,
ei taida mennä raameihin.
Mitäs öljyä suosittelette etupumppuihin. Huollossa tarjosi 10w:tä, mutta manuaalissa puhutaan 5w:stä.
6r -06
Riippuu siitä mikä se öljyn todellinen viskositetti on.
Huoltomanuska sanoo
Viscosity: SS05 or equivalent SAE 5W
tarkottaen Showan SS05:sta joka on 15,9cSt@40C.
Esim motonetistä löytyy motulin 5W joka on 20cSt@40C. Sitä mulla oli -05:ssa viimeks.
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=59-3009
Onko vm 04 rajoitettu, eli onko TRE:stä mitn iloa jos sellaisen laittaa?
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...re-kawasaki-2/